مامان امیر سام سلام چطوری خوبی الهی بمیرم امیرسام چرا مریضه انشالله زودی خوب بشه ببوسش
در ضمن من بشم آینه عبرت همگیتون منع نکنید سرتون میاد منو ببینید من جزو کسانی بودم که بچه دوم رو منع میکردم نکنید این کارو دوستان من در ضمن تا وقتی آدم احساس نمیکنه اینطوریه ولی به محض اینکه براش اتفاق میافته و این حس قشنگ رو باز تجربه میکنه همه چی براش قشنگه من الان هرچی نوزاد تو خیابون میبنم دلم ضعف میره این یه حقیقته ولی از خدا میخوام هر وقت که خواستید خدا بهتون نی نی سالم بده
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!