2777
2789
بچه من عجله دارم برم خونه مامان
اما محض رفع کنجکاوی (فضولی نه ها سوء برداشت نشه!) مونا و بقیه اومدم بگم من اسم یاس رو دوست دارم خیلی اما شوشو لج کرده و تقریبا هر روز سر اسم فقط باهم کتکاری نمی کنیم!!

برای همینه که من نمیام اسم خاصی بگم اما خوشحال میشم نظر بدین ، جایزه هم داره ها!!
راستی مونا یه اسمی هست که به سارینا میاد معنی اش هم خوش سیما است اما من راستش خودم خیلی دوست ندارم:
سریرا!
راستی فامیل ما اسم دختر اولش سلما بود دومی رو گذاشت ری را!! قهرمان شعرهای نیما یوشیج و سید علی صالحی!!
من رفتم بای!
وای نوشین الان صفحه دوم رو خوندم چقدر با حال مچگیری کرده بود؟ واقعا دستش درد نکنه.

مونا اسم سارا هم به سارینا میاد من اسم سارا رو خیلی دوست دارم . ولی اگه تصمصم بگیری از آخرش هم قافیه باشن . یه عالمه اسم قشنگ چشماتو خوب باز کن میبینی............ الینا . آدرینا . ......... ببین چقدر قشنگن . بعد هم اعتماد به نفس رو حال کن.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ممنون از پیشنهاداتتون

راستشو بخواید من گیر عجیبی روی اینکه اول اسمش از س باشه دارم چون به اول فامیلیش که از س شروع میشه بخوره اینم یه نوع مرضه دیگه هههههههههههههههههههههه

در ضمن من اسم دختر زیاد داشتم منتها هیچ کدومو نذاشتن که برای سارینا بزارم اسم سارینا رو هم روز 5 تولدش انتخاب کردیم اولش دوست هم نداشتم از سر ناچاری گذاشتم ولی بعدش خوشم اومد بیشتر بخاطر معنی زیباش

اسمهای که خودم دوست داشتم

سلنا = نور ماه (یونانی )

سولینا =مقدس (فرانسه )

سانیلا = دختر پاک (انگلیسی)

سومیتا=لطف و محبت (ایرانیییییییییییی)

سابرینا =مژده و بشارت (آشوری)

در ضمن سایت www.esm.ir اسمای قشنگی داره
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
الی جونم اسم یاس خیلی قشنگه . راستش من برای الینا اولین اسمی که انتخاب کردم یاس بود به نظر من این کتک کاری رو ادامه بده و در ضمن از شیوه های دیگه هم جهت رسیدن به هدف استفاده کن مثلا دور از جونت "موش مردگی" و گریه وزاری و یا احساسی کردن همسر که من مادرم و این بچه احساسش رو به من منتقل میکنه و ..... که احتمالا خودت بهتر بلدی ولی هر جوری هست ادامه بده . البته به تجربه من اکتفا نکن چون الینا اسمیه که شوشو انتخاب کرده و من اوایل واقعا این اسم رو دوست نداشتم ( چه بامزه قبلا میگفتم از این اسم بدم میاد ولی الان دلم نیومد اینو بگم!!!!)
ولی با همه این حرفا من بازم رو مسئله انتخاب اسم برای دخملیت فکر میکنم ( اصلا ناراحت نباش) راستی شوشو چه اسمی انتخاب کرده؟
الی هم یاس و هم الینا خیلی قشنگن در ضمن منم یه تبلیغی واسه اسم دخترم بکنم سارینا هم به سام میاد ماهم پسر دار بشیم میزاریم سامیار به سام میخوره هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
آره الناز اینم فکر خوبیه؟ الینا مامان الی ...... هوراااااااااااااااا
ببین ولی من به اثر اسم و تاثیر شخصیت بچه اعتقاد ندارم . تو بیمارستان پرستاره به من گفت اسم الینا بذاری بیچار های الینا ها خیلی شیطونن و من تو دلم بهش خندیدم ولی الان که الینا منو بیچاره میکنه همش یاد حرف اون میافتم
حالا از من گفتن بود . ولی همش فکر یه بچه مثل سام جیگر نباش ها . ببین وبلاگتو خوندم یاد خاطره خودم افتادم که اولین سفر الینا دقیقا به شمال چه پوستی از ماکند
الی برو دیرت نشه دختر راستی به این سایتی که نوشتم سر بزن اسماش بدک نیست

هما از دست تو پس سارینا ها هم باید شیطون باشن آره هههههههههههههههههه

نوشین کجا رفتی کک به تومون ما انداختی واسه افتتاح صفحه 600 خودت کجا رفتی ههههههههههههههههههههههه
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
مونا فکر کنم تو هم با این سایته داری کک تو تو مون من میندازی که فکر دومی رو بکنممممم
راستی فکر میکنید مامان بعدی کیه که نی نی میاره؟

اوممممممم ........
من فکر میکنم سمیرا !!!!!!!!!! میگید نه ببینید
الان قیافه سمیرا دیدن داره. ولی خوب چی کار کنم من اینطوری فکر میکنم
هههههههههههههههههههههههههههههه هما اگه سمیرا بفهمه خونت حلاله

من فکر میکنم مامان بعدی یاسی باشه نمیدونم چرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
سلام بچه ها امدم یه سلامی بکنم و حال و احوالتون رو بپرسم.
بخصوص مامانای دوبله الی و مونا خوبید؟!؟!؟!؟ مواظب خودتون باشید.

راستی هما جون ممنون که همیشه بهم سر میزنی. خیلی دلم میخواد باهات حرف بزنم. شمارمو برات ای میل میکنم یا از بچه ها بگیر. حالت خوب شد؟!؟!؟ نگرانت بودم.

منم حسابی با مرییضی امیرسام درگیر بوده و هستم. 2 هفته است بچم مریضه و نمیدونید چه حال و روزی دارم.
خیلی مواظب این ویروسه باشید
همتونو دوست دارم
بوسسسسسسسسسس
بقیه بچه ها نظر شما چیه؟ یعنی حدس شما چیه؟

البته البته بگم منظور من مامان بعدی ع بعد از هانیه هست که فکر کنم همین روزا بیاد خبر نی نی دار شدنشو بده.
اینو گفتم تو حدساتون هانیه رو ننویسید
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز