بچه من عجله دارم برم خونه مامان
اما محض رفع کنجکاوی (فضولی نه ها سوء برداشت نشه!) مونا و بقیه اومدم بگم من اسم یاس رو دوست دارم خیلی اما شوشو لج کرده و تقریبا هر روز سر اسم فقط باهم کتکاری نمی کنیم!!
برای همینه که من نمیام اسم خاصی بگم اما خوشحال میشم نظر بدین ، جایزه هم داره ها!!
راستی مونا یه اسمی هست که به سارینا میاد معنی اش هم خوش سیما است اما من راستش خودم خیلی دوست ندارم:
سریرا!
راستی فامیل ما اسم دختر اولش سلما بود دومی رو گذاشت ری را!! قهرمان شعرهای نیما یوشیج و سید علی صالحی!!
من رفتم بای!