2777
2789
سلام
اول ازهمه باچندروزتاخیرروزدختر راتبریک میگم اول به سارینا بعدم به تمشک الی وبعدم همه دخترهای تیرماهی تایپیک
چقدرشماکم میاین؟؟من فعلا تنبیه هستم یعنی شوشو قدغن کرده بیام نت میدونین چرا؟آخه قبض تلفن خونه یه رقمی اومدکه چشای خودم ازشوکش داشت درمیومد فقط نپرسین که چقدر که خیلی بالا بود برای همین شوشوگفته کم برونت که این عددورقمها اینجوری نیاد.
تواین مدت زیاد نیومدین خبرازفسقلکهابدین؟سخت مشغولشونینا.
الی نگفتی ناقلاکجارفته بودی؟؟؟؟؟؟؟؟
آرشاچراعکسهای توواسه من بازنمیشه؟منادوست نداری؟؟؟؟؟؟
سارینا خوبی دخترحسادت واسه چی؟موناواسه دخترمون این حرفهارونزن .
مارسیم ول کن این ایل شوشورا من که بیخیالشون شدم
زوان چشه یاسی؟بیاازسلامتیش واسمون خبربده
الینابه مامانت بگو ماواسه دایی حتمادعامیکنیم که سلامت بشن.علت غذانخوردنشم که معلومه واسه دندوناشه خوب میشه نگران نباش
نوشین توراخدابیشتربیابساطخاله زنک بازی را به راه بنداز دخترکه سخت محتاجشم
هانی باهات موافقم واسه گذران سریع روزها به خدابعضی وقتهاتابه خودم میام میبینم ظهرشده وهنوزظرفهای صبحامه نشسته مونده بسکه این حمزه منا باخودش درگیرکرده به هیچ کاری نمیرسم تازه آقااخیرا زیادبه دردرعلاقه نشون میدن واگه بخوادبره ومننبرمش خونه راروسرش میذاره وچندتامشتنثارم میکنه درنتیجه مجبور برم تو کوچه بازنهای همسایه حرف بزنم!!!!!!!
بااجازه همگی اگه خدا بخوادچهارشنبه عازم سوریه هستیم واسه هتون دعامیکنم ونائب الزیاره همتون هستم دعاکنید سفرخوب ومعنوی باشه
به به تعطیل شده پاکککککککککککککککک

خوبه من و الی حامله هستیم شماها دیگه حال و حوصله ندارید

هانیه جون مرسی از بابت تبریکت انشالله سفر خوبی داشته باشی منو یادت نره مخصوص دعا کن چشمک نه جدبی دعا یادت نره

هما جونم الینا چطوره مهد رفتنش مبارک خانوم شده دیگه حسابی انشالله داداشتم زودتر خوب بشه میبوسمت

نوشین ممنون که بهم زنگ زدی باربد گلم میبوسمممممممممممممممممممممممم

الی نامرد بیا درست جوابمونو بده در نروووووووووووووووووووووو

یاسی ژوان بهتر شد ببوسش

مامان آرشا عکسای آرشا مثل همیشه بی نظیر بود حتما" از طرف من ببوسش در مورد مطالعه هم دارم همین کارو میکنم تا جایی که وقت کنم

همه و همه زودی بیاییدددددددددددددددددددددددددددددددددد
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


سلام به همه مامانی گل تیر ماهی
خیلی بده که اینجا داره تعطیل میشه.... چون بعضی وقتا من فقط تو یه مواردی با شما ها میتونم درددل کنم و فقط شماها که با من تقریبا تو یه شرایط هستید میتونید درک کنید
مثلا الان از صبح من از دلشوره دارم میمیرم به خاطر الینا و مهد رفتنش. راستش دیروز هم اینطوری بودم ولی یک کم کمتر بود چون دیروز مامان پیشش بود یعنی تو مهد بود و از دوربین مدار بسته میدیدش و من هم تقریبا تمام روز با موبایل مامان آنلاین گزارش میگرفتم ولی امروز به مامان گفتن برو و ظهر بیا دنبالش و من تقریبا دهن مسئول مهدشونو سرویس کردم اینقدر زنگ زدم و همش میگه خیلی خوبه و داره بازی میکنه. البته اینم بگم دیروز ظهر که مامان خواسته بیاردش خونه نمیخواسته از پیش بچه ها بیاد . (البته اینو مامان میگه !!!! نمیدونم شاید میخواد دل من رو خوش کنه) ولی امروز صبح هم تا رفتیم جلوی مهد هی با خنده میگفت نی نی .
ولی همه اینها باعث نمیشه که من الان از دلشوره از حال نرم و واقعااااااا حالم بده . خوش به حال مامان هایی که از اولش خودشون رو اسیر کار بیرون نکردن. خوش به حال مامان هایی که الان کنار نی نی هاشون دراز کشیدن و دارن باهاشون بازی میکنن و خوش به حال مامان هایی.........
خوب اینهم از وعده گریه امروز من که باعث میشه تمام همکارای اتاق چپ چپ نگاهم کنن

دوستوننننن دارم . برام خیلی دعا کنید .

راستی هانیه جون ایشاله سفر بهت خوش بگذره . تورو خدا خیلی یاد من باش و برامون دعا کن . چند وقته که خیلی اوضاع و احوال زندگیم به هم ریخته و از حالت عادی خارج شده
سلام سلام به همه خووبان ..خووب رووویان....خوش اخلاقان(سمیه را میگم ها)..خوش مشربان.....خوش خوشکان...

خووبین؟؟

الی جیگرتووو................باید فرانک را پیدا کنم ببینم چی پشت من می گین؟؟؟؟؟؟؟؟ بابا بیاین جلوم بگین باهم بخندیم و خووش باشیم .......منم خودم انقدر به کارای خودم می خندم که نگووو.....دخمر ناز ما چطوره؟؟؟خدا کنه دیگه دخترت به خودت بره..حداقل این یکی زحماتت را به هدر نده...این دفعه هم صارم می ری باز؟؟؟؟

مووونا پسر تو در چه حاله ؟؟؟؟ههههههه؟؟؟

هما......هی نشین غصه بخوور..گفتم که دخترا زوود به محیط انس می گیرن..مطمئی باش الینا دیروز از ته دل نمیخواسته بیاد خوونه تک و تنها بشینه..ترجیح می داده اوونجا با نی نی ها بازی کنه...پس خودتو حرص نده الکی...........

هانیه خواهر خاله زنکی جدید ندارم....ولی برو تو تاپیک ها ببین شوهرهای مردم چیکارا که نمی کنن!!!!!! ببین اگه مخابراتتون امکان اینترنت ای دی اس ال را داره بیگرین ..خیلی به صرفه است....حتما دنباش باش..ماهی شاید 10-12 تومن هزینه اش باشه..

مهناز تازه خوندم که دخترت چطوری به پسرم خیانت کرده...اه اه ..حتما پسره از این لهستانی بی نمکا بوود..باز اگه ایتالیایی چیزی بوود برام قابل درک بوود..اگه پسر خواست ببوستش حتما خوشکل باشه ها....
سلام مجدد به همه مامانا و نی نی های تیرماهی.

باز پریدم این وسط دنبال همسایه گرانقدر خاله سمیرا!!

سمیرا جونم دل من و کورش هم برای شما تنگ شده. ولی اصلا نمیدونم چرا انقده باز بی برنامه شدم!!! انشالله به زودی زود ببینیمتون

بوسسسسسسسسس تا هوارتا برای خودت و ساتیار

سلام مجدد به همه مامانا و نی نی های تیرماهی.

باز پریدم این وسط دنبال همسایه گرانقدر خاله سمیرا!!

سمیرا جونم دل من و کورش هم برای شما تنگ شده. ولی اصلا نمیدونم چرا انقده باز بی برنامه شدم!!! انشالله به زودی زود ببینیمتون

بوسسسسسسسسس تا هوارتا برای خودت و ساتیار

سلام سلام به همه دوستای خوبم

امیدوارم همه خوب باشید و البته با شیطنت های بی امان بچه ها رمقی نه چندان زیاد داشته باشید و گه گاهی یه سرکی به تیر 87 که فرانک عزیزم با هزار امید و ارزو باز کرده بود بزندید

هما جونم اصلا نگران نباش عزیزم مطمئن باش بهش خوش میگذره منم از فردا می رم دنبال مهد بگردم دیگه ساتیار پدر مامانمو در اورده از بس اذیت کرده ، برادرت بهتره ؟

مونا خوشگلم خوبی ؟؟؟؟ می بینم که حسابی ژست خانومای حامله رو گرفتی دست به کمر ، دست به سیه و سفید نمی زنی !! سارینا عسلم خوبه ؟؟ دردر نبردیش؟؟؟


تیستوی عزیزم مرسی جیگرم که می یای اینجا حالی از همسایتون می گیری می دونم همینجا می خونی ، ما هم حسابی دلمون واسه آقا کوروش صبور، مهربون و با متانت نگیده ....و منتظر برنامه ریزی شما واسه دیدار هستیم !


هانیه به سلامتی ....

مامان ارشا دفعه اخرت باشه ها دیگه بهت التیماتوم نمی دیدم به این نوشین خوش اخلاق ما گیر نده !!!!!! ارشا گلی خوبه ؟؟ عکسای کویر گردیشو دیدم محشر بود مثل همیشه ....



بوس واسه بقیه

این بود یک پست بلند بعد از مدتهااااا


سلام

من هستم ولی هنوز کامب رو فرم نیومدم. یه روز افتابی هستیم یه روز ابری و رعد و برقی .طبق قول و قرارمون و مراعات دوتا مامان تو دلی دار نمیخوام غر غر کنم.برای همین کم کم میام اینجا اکر هم بیام فقط میخونم.

الی سفر خوش

سمیه جون وبلاک ارشا را دیدم ولی عکسهاش باز نشد فقط یکیش برام باز شد که روی شنها نشسته. نئر هم هر کاری کردم باز نشد صفحه نظراتت. همینجا میکم که همیشه به خوبی و خوشی به کردش باشین و لذت ببرین

بقیه دوستان دلم براتون تنکه . ولی حالم زیاد روبراه نیست بیام انرزی منفی میدم برای همین نمیام.
سلام و صد سلام مخصوصا به مارسیم که برقی و بارونی و ایناست!
عزیز دلم مطمئن باش من و مونا از اینکه تو با ما درد دل کنی و یکمی دلت سبک شه کلی هم خوشحال میشیم بقیه بچه ها هم همینطور من از جانب بقیه بهت قول می دم!
انرژی مثبت برای مارسیم!
هما ما رو از حال برادرت بی خبر نذار، از نظر روحی بهتره؟ برای سلامتی اش دعا میکنم
مونا چطورایی؟ من باورم نمیشه این هفته 4 ماهم تموم میشه این دفعه داره مثل برق و باد م یگذره و تازه تازه یکمی از نظر تهوع صبحگاهی بهترم، اما سردردم همچنان پابرجاست
بابا جدی نگیرید ... من هر از گاهی از این تیکه ها میام همتونو می کشم اینجا... اینم یه ترفنده دیگه ... و گرنه خودش می دونه (نوشین رو می گم هااااااا) خیلی دوستش دارم...

از همتونم ممنونم که به وبلاگ پسرم اومدید و نظرات خوشگل گذاشتید...

مارسیم جونم نمی تونم درکت کنم ولی می دونم که غریب بودن چقدر سخته... به عید فکر کن که به سرعت برق میاد و دیدارها تازه می شن... سامی جونمو ببوس...

بچه ها من قراره با یکی از دوستام آتلیه بزنیم دیگه از این حالت خونگی درش بیاریم برام دعا کنید ... بازم ایده هاتونو می خرمممممممممممم!!!!!!!!!!

هماجون ناراحت نباش ما هم که تو خونه ای بالاخره مشکلاتی داریم... اینجوری نیست که همش کنار بچه هامون دراز بکشیم یا باهاشون بازی کنیم ... منم اگه بخاطر این بیماریا نبود خیلی دلم می خواست آرشا رو بذارم مهد اینجوری خیلی اجتماعی تر بار میاند...
راستی ببخشید خیلی پر رویی می کنم ولی می تونم ازت بخوام لباس محلی ها رو اگه هنوز منصرف نشدی از دادنشون با پیک بفرستی در خونه ی خواهر شوهرم؟؟؟ آخه قرار آخر این هفته بیان اصفهان ... البته اگه زحمته بی خیال ...
آتلیه تخصصی کودک دریچه اصفهان www.darichestudio.com و عکسهای جدید در @photodariche
سلام به همگی

امروز دختر من برای اولین بار تو مهد میخوابه بدون حضور هیچکسی یعنی نه هیچکس بدون حضور مامان بزرگ یا بابا بزرگش. زنگ زدم گفتن خوابیده . اخه الینا تا الان بدون من یا مامانم و یا باباش نخوابیده بود .
تا الان روزی دو ساعت و با حضور مامان تو مهد مونده بود ولی امروز صبح من تحویلش دادم و مامان تا ساعت 9 مامان تو پارک بغل مهد مونده و رفته خونه حالا قراره ساعت 2 بعد از خوابش بره دنبالش البته من میگم نره و خودم ساعت 5/3 برم ولی مامانم قبول نمیکنه و میخواد زودتر بره دنبالش. راستی یه چیز بامزه براتون بگم برای مهد رفتن الینا خاله من که پیش مادربزرگم زندگی میکنه (مادربزرگم خیلی مریضه ) اومده خونه ما که پیش برادرم باشه تا مامانم میره بره مهد پیش الینا بعد بیچاره خاله کوچیکم که حامله ام هست اومده پیش مادر بزرگم از طرفی دختر خالم که کلاس اول دبستان و مدرسه میره چون مامانش نمیتونه ببرش هر روز دائیم از سر کار میاد میبره مدرسه و .......... و خلاصه سرتونو درد نیارم همه همه افتادن تو دردسر از طرفی مادر شوهر من در منزل تشریف دارن و مرتب هر شب هم دلشون برای الینا تنگ میشه!!!!!!!!!!!!!! اینو گفتم که همه مخصوصا مارسیم از دست خانواده شوشو ناراحت نباشن

سمیه عزیزم شوفاژ منزل ما هنوز روشن نیست و ما الان چند شب که خونه نمیریم چون خیلی سرده ولی سعی میکنم حتما برم و لباس رو برات در بیارم (البته بگم یه لباس هست فقط اون دخترونه. اون یکی مال الینا نیست ) ولی حتما در میارم باهات تماس میگیرم و آدرس رو خونه خواهر همسرت رو میگیرم و میبرم خدمتشون. اصلا هم زحمتی نیست عزیزم . ایشاله که تو کارت موفق باشی

الی جونم برادرم از نظر جسمی بهتره ولی از لحاظ روحی اصلا . و راستشو بخوای بهش میگیم بریم پیش مشاور به شدت ناراحت میشه و بهش بر میخوره و کلا خیلی حساس شده با یه مشاور هم صحبت کردیم و گفتیم اینطوریه گفت بذارید یه مدت بگذره و بعد پیش مشاور برید یعنی گفت باید با شرایطش بیشتر کنار بیاد و از این حرفا . به هر صورت ممنون . براش خیلی دعا کنید

بقیه بچه ها همه کمر همت بستید تا اینجا کلا تعطیل بشه
مونا و الی اسم نی نی هاتون چی میشه ؟ چرا از ما نظر نمیخواید؟ ( پررویی رو حال کنید) نظر بخواید شاید تاپیک یه ذره رونق بگیره!!!!!!!!!!!! راستی الی گفتی 4 ماهت داره تموم میشه خیلی خوشحال شدم ایشاله به سلامتی





سلام به همه دوستان
بنده بعد از یک سرماخوردگی وحشتناک ده روزه در خدمتتون هستم که ضعف بعدش از همه چی بدتره. آمپول ها و قرصها واقعا آدمو بیچاره میکنن.
آیساهم مریض شد ولی کمتر ازمن.

میبینم که همه خوبین
ملالی نیست جز دوری شما
بوس
بی تو برای من ، فردا پراز غمه / بی تو هوا پسه ، دنیا جهنمه
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز