سلام
اول ازهمه باچندروزتاخیرروزدختر راتبریک میگم اول به سارینا بعدم به تمشک الی وبعدم همه دخترهای تیرماهی تایپیک
چقدرشماکم میاین؟؟من فعلا تنبیه هستم یعنی شوشو قدغن کرده بیام نت میدونین چرا؟آخه قبض تلفن خونه یه رقمی اومدکه چشای خودم ازشوکش داشت درمیومد فقط نپرسین که چقدر که خیلی بالا بود برای همین شوشوگفته کم برونت که این عددورقمها اینجوری نیاد.
تواین مدت زیاد نیومدین خبرازفسقلکهابدین؟سخت مشغولشونینا.
الی نگفتی ناقلاکجارفته بودی؟؟؟؟؟؟؟؟
آرشاچراعکسهای توواسه من بازنمیشه؟منادوست نداری؟؟؟؟؟؟
سارینا خوبی دخترحسادت واسه چی؟موناواسه دخترمون این حرفهارونزن .
مارسیم ول کن این ایل شوشورا من که بیخیالشون شدم
زوان چشه یاسی؟بیاازسلامتیش واسمون خبربده
الینابه مامانت بگو ماواسه دایی حتمادعامیکنیم که سلامت بشن.علت غذانخوردنشم که معلومه واسه دندوناشه خوب میشه نگران نباش
نوشین توراخدابیشتربیابساطخاله زنک بازی را به راه بنداز دخترکه سخت محتاجشم
هانی باهات موافقم واسه گذران سریع روزها به خدابعضی وقتهاتابه خودم میام میبینم ظهرشده وهنوزظرفهای صبحامه نشسته مونده بسکه این حمزه منا باخودش درگیرکرده به هیچ کاری نمیرسم تازه آقااخیرا زیادبه دردرعلاقه نشون میدن واگه بخوادبره ومننبرمش خونه راروسرش میذاره وچندتامشتنثارم میکنه درنتیجه مجبور برم تو کوچه بازنهای همسایه حرف بزنم!!!!!!!
بااجازه همگی اگه خدا بخوادچهارشنبه عازم سوریه هستیم واسه هتون دعامیکنم ونائب الزیاره همتون هستم دعاکنید سفرخوب ومعنوی باشه