2777
2789
سلام سلام صد تا سلام

اول از همه درنای عزیزم تولدت هزار تا مبارک باشه.انشاالله همیشه سالم و سلامت باشی و سایه ات بالا سر ایسای گلم باشه.به خدا شاید باورت نشه ولی پریروز پیش خودم گفتم یادم باشه که واست پست بذارم و تولدت رو تبریک بگم یعنی یادم بود که تولدته ولی از پریروز تا یه 2-3 ساعتی پیش اینترنتمون قطع بود یعنی دیروز تونستم وصل شم ولی سرعتش خییییییییلیییییییییییییییی پایین بود و نمیدونم چجوری شده بود که نمیتونستم اینجا پست بذارم.به هر حال امیدوارم همیشه خوش باشی خانومی.

وای مارسیم جونی خیلی خوشحال شدم که برنامه سفرت جور شد انشاالله خیلی بهت خوش بگذره یادت نره از شاهزاده مون عکسای نانازی بگیری و ما رو مستفیذ کنی هااااااااااااااااااااااااااااااااا.

الناز نازم شرمندتم ببخشین که سهند مزاحم شد بد موقعی هم بود میخواستم برای معذرت خواهی بهت بزنگم ولی گفتم شاید داری استراحت میکنی و بعدش واست اس ام اس زدم.این فسقلک ما چند وقت یه بار یکی رو اینجوری سر کار میذاره هر کاری هم میکنم که این موبایل بازی رو از سرش در کنم نمیشه که نمیشه!!!!!!!!!!
راستی منم واسم خیلی سواله که الان چه احساسی داری؟؟؟؟من همیشه فکر میکنم بچه دیگه ای غیر از سهند رو اصلا نمیتونم قبول کنم و محاله که یکی دیگه رو مثل سهند دوست داشته باشم.......
وضع حالت چطوره؟؟؟؟؟هنوز استراحتی؟؟؟خیلی مواظب خودت باش عزیزم.منم دلم واسه تو و اون سامی جیگری خیلی تنگ شده.البته دوست دارم تمشکتم ببینم.ههههههههههههههه.

هانی جون خوبی؟؟؟از کارای امیر محمد واسمون بگو.راستی دیگه پوشکش نمیکنی؟؟؟جیشش رو میگه؟؟؟؟؟

هانیه جان من فقط میتونم بهت بگم با دست خودت تیشه به ریشه زندگیت نزن خانوم.البته ببخشید فضولی کردم ها.

حمیده خانومی بهتری؟؟؟؟؟اخه تو هم روزه میگیری و هم رژیم!!!!!!!!!!!!!!!!بیشتر باید به خودت برسی به نظر منم وقتی مریضی بی خیال روزه بشی و رژیم رو هم بذاری وقتی حالت جا اومد اینجوری خیلی بهت فشار میاد.علی بهتره؟

ا وا من وقتی پست سمیرا رو خوندم از ماجرا خبردار شدم بیتا جان کارای خدای مهربون بی حکمت نیست.مواظب خودت و ماهک گلم باش.

سمیرا جونی به قول خودت من یکی خیلی عاشقتممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم.منم واسه دو سالگی سهند حتما حتما حتما حتما حتما برنامه مهد رو دارم.با شیطنت های ساتیار چه میکنی؟؟؟؟و با مقررات اقای پدر؟؟؟؟؟من و تو کاملا برعکس همیم.....شوشوی من زیادی از حد لی لی به لالای سهند میذاره و من کاملا با این مسیله مشکل دارم.

مونا گلی خوبی؟؟؟؟منم دلم واست حسابی تنگیده بود.سارینای عسلی خاله خوبه؟؟؟؟؟همچنان از میز تلویزیون بالا میره؟؟؟؟قربون شیطنتاش بشه خاله.

بقیه مامانای تیر ماهی بشتابید که این تاپیک منتظر شما و نوشته هاتونه.
دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....
راستی دیشب سهند اولین مراسم خواستگاری رو پشت سر گذاشت................دیشب واسه عموی سهند رفتیم خواستگاری.اخه ریش سفید تر از پسمل ما پیدا نکردن ببرن.
سهند هم هی به عروس اشاره میکرد و میگفت به به ............. و قند توی دل عموش اب میشد.
دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


تولد تولد تولد مامی آیسا با اون عکس کاربری نانازش مبارکککککککککککک
هانیه برات متاسفم
مارسیم گلی قربونت برم مرسی ایشالله به سلامتی برین سفر و برگردین بوس واسه شاهزاده مصر سامی جیگر
محبوبه جون ای سلامتی آره دیگه فقط شبها و ظهرها که میخوابه مامیش میکنم وقتی جیشداره خودش میگه اممام یعنی حمام و میره توی حموم جیش میکنه بوس واسه سهند
یکی فیلنر شکن واسه فیس بوک واسم بفرسته پیلیز
بابانزنین
رحم کنید
من تنهاسربه سراون پسرنذاشتم که باشوشواینکارامیکنیم اونم برای تفریح
ازراهنماییهاتون وابراز محبتاتون ممنون!!!!!!!
خوشحالم که الی حالش خوبه فقط یه خورده اعصاب نداره چون مهمون بازیه خونش اومده پایین.
درناتولدت مبارک هزارساله باشی فکرکردی توتولد 31سالگی آیساتوچه قیافه وشکلی شدی؟آیسا چطور شده؟اون موقع چندتابچه داره؟
من این سریال پنجمین خورشیداکهمیبینم میگم فقط کاش میشدآینده بچه هاومنهاببینیم چقدردرس میخونن؟باکی ازدواج میکنن؟
ولی دیگه باش چت نمی کنیم با شوشوگفتم ولش کن این پسره را (حرفتون روم اثرگذاشت)
هانیه جان

خوشششششششششششش بحالت که همچین شوهر نازی داری که میذاره پسر بازی و . . . کنی!!!
قدرشو بدون ها . همچین شوهر هائی تو این دوره زمونه خیلی کمن و حتی دیگه پیدا نمیشن!

( قیافه منو فقط خانم حنا میتونه تصور کنه ! )
بی تو برای من ، فردا پراز غمه / بی تو هوا پسه ، دنیا جهنمه
سلام

اول از همه درنا جونم تولدت هزار مرتبه مبارک عزیزم

هانیه جونم یااللعجب !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

الی جونم خوشحالم که بهتری

مارسیم جونم خوش بگذره

حمیده جون انشا؟الله زودتر خوب بشی

هما جونم همکارت خوبه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

محبوبه جونم آروین هم عشق موبایل یه بار هم در کمال ناباوری موبایل منو از پنجره ماشن پرت کرد بیرون من هم ماشین رو همون جا نگه داشتم و پریدم رفتم سراغ موبایلم اگه یک دقیقه دیر می کردم موبایلم رفته بود زیر ماشین

مونا جون خوبی ؟؟؟

ما هم خوبیم ؟ پسرکم دیروز برای دومین بار رفت آرایشگاه وضع مزاجیش بهتره البته کاملا خوب نشده مثلا دیروز پی پی نکرده و من امروز تو اداره غصه دارم . می بیینید برای این فینگیل ها باید غصه چی رو بخوریم ؟؟؟

یه سوال ؟نی نی های شما هر روز پی پی میکنن
یه سوال دیگه بچه های شما هم اینقدر مامانی اند ؟ آروین از کنار من جنب نمی خوره بیچاره باباش براشون جون میزاره اما به زور از بغل من در میاد و میره بغلش
فکربدنکنیدتوراخدا
درنانگو این حرفارومن به زندگیم واعتقاداتم خیلی پایبندم
چراشمافکرکردید که من مقید نیستم بازبان روزه که دروغ نمیگم همش دوشب اونم باشوشو سرکارش گذاشتیم تو نت بودیم یه دفعه ای پیام داد شوشو گفت بزاردستش بندازیم همین بعدشم تمام شده همین

فدرا دکترحمزه میگه اگه بچه درروز 5بارشکمش کارکنه و5 روزهم شکمش اصلا کارنکنه طبیعیه نگران نباش طبیعت بدنش اینطوریه فقط آب زیادبهش بده خیلی موثره

خیلی ناراحت شدم که چراشمادرمورد من اینقدربد فکرکردید من عمرام تو زندگی قبل ازدواجم باهیچ پسری دوست نبودم ورابطه نداشتم هیچ وقت حالا بخوام با ازدواج دنباله یه پسربچه باشم خنده دارو غیرقابل باوره.
سلام بچه‌ها

خیلی برای علی دعا کنید حالش خیلی بده راستی بهم نگفتید بیمارستان کودکان کجا ببرمش فردا می‌خوام ببرمش بیمارستان کودکان

فدرا جان بهش خاکشیر دادی عزیزم من کسائی رو میشناسم که اینطوری هستن و فکر نمی‌کنم خیلی عجیب باشه ولی خوب اگه بتونی یه کار کنی هر روز شکمش کار کنه خیلی بهتره

از همتون به این خاطر که نگرانم بودین ممنون و من خودم هم خیلی نگران علی هستم هر روز به جای اینکه حالش بهتر بشه بدتر میشه البته پیشه یه دکتر که بردم گفت آنفلانزای خوکی نیست ولی مریضیش بده

خودمون هم همین طور بودیم از ما گرفته یه روز خوب خوب میشدیم دو سه روز بهتر بودیم یهو انگار دوباره یه مریضی بدتر از قبلی رو میگرفتی

هانیه در مورد تو راستش من از اول هیچی نگفتم چون خودمم هیچ وقت اهل دوست پسر و این چیزا نبودم ولی با این کارا حتی به عنوان شوخی موافق نیستم یعنی نه اینکه بگم تو الان بدی که داری این کار رو میکنی بلکه گاهی خود من وقتی یه کاری رو می‌کنم ممکنه حس نکنم که انقدرا بده
ولی من هر وقت می‌خوام کاری کنم فکر می‌کنم اگه برای همسرم بود چه حسی داشتم و چون مطمئنم در این مورد حس خوبی نداشتم پس خودمم این کار رو نمی‌کردم

حالا هم اتفاقی نیافتاده به قول خودت یه دو روز بوده و تموم شده
به هر حال امیدوارم موفق باشی
سلام
صبح شما بخیر
حمیده جون خیلی مواظب علی کوچولو باش امیدوارم زود خوب بشه و خیالت جمع بشه مادرشوهر من هم همین آنفولانزا رو گرفته دخترش هم پزشک و مطمئنه که اصلا ربطی به آنفلونزای خوکی نداره فقط یه کم دیر خوب میشه و بدن رو ضعیف می کنه
داروی خاصی هم مصرف نمی کنه چون دکترش بهش گفته باید مراحل بیماری طی بشه


امروز من از همتون سحرخیزتر بودم ها !!!!!کجایید بابا ؟
سلام
صبح زیبایی بارونیتون بخیر و شادی

هانیه جون قضاوت همه بچه ها و حرفای که زدن از روی نوشته خودت بود نگفته بودی شوهرتم در جریانه در کل احتیاط شرط عقله خانومی

همااااااااااااااااااااااااااااااااا خیلی به فکرتم هنوز نمیتونی تو نی نی سایت بیای الینای گلمو ببوس

فدرا جون بابا سحرخیز سارینا در روز دوبار پی پی میکنه یه بازر صبح از خواب که پا میشه یه بار هم غروب در مورد جدایی از منم اگه نبینه دارم ازش جدا میشم خیلی بهونه نمیگیره ولی اگه ببینه قیامت میکنه میبوسمت

وای بچه من امروز به مامانم استراحت دادم و سارینا رو نذاشتم پیشش و چون شوشو شب کار بود صبح اومد خونه و پستامون رو در مورد بچه داری تعویض کردیم و من الان دل تو دلم نیست که این پدر و دختر چکارا میخوان بکنن در نبود من البته صبحانشو اماده کردم ناهارشو ریختم تو ظرف گذاشتم تو یخچال میان وعده رو براش گذاشتم لباساشو اتو کردم گذاشتم تو اتاقش که اگه خیلی اذایت کرد باباش خواست ببرتش بیرون بدونه چی باید تنش بکنه و حتی پوشکشو و کهنشو که میخواد خشکش کنه هم گذاشتم که خواست بشوره و یا پوشکش کنه دو ساعت دنبال وسائلش نگرده و کلییییییی سفارش ریزو درشت به آقای همسر الان هم میترسم زنگ بزنم خواب باشن بیدار شن ولی نگرانم هر چند میدونم پدر و دختر خوب میتونن با هم کنار بیان
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
سلام به همه مامان‌های گل
علی خیلی بهتره از همتون به خاطر احوال پرسی‌ها ممنون
آره فدرا جون منم تحقیق کردم دیدم اون آنفلانزای خوکی نیست میگن اون خیلی وحشتناکه یکی از همسایه‌های خالم گرفته بود میگفت فاجعه است و اصلا انقدرا که میگن چیزی نیست نیست

خلاصه که امیدوارم هیچ کس این مریضی بد رو نگیره

من اومدم سرکار ولی هیچ کاری برای انجام دادن ندارم

راستی بچه‌ها شماها وقتی کاری ندارید سرکار چی کار می‌کنید؟

خوب فعلا برم تا مدیرمون نیومده دعوام کنه


سلام به همه مامان های مهربون .

پیشاپیش عیدفطر مبارک وطاعاتتون مقبول درگاه خدای مهربون.

دریا جونم تولدت مبارک عزیزم (ببخشید باتاخیر)

ما هم خوبیم خیلی سرم شلوغه به یادتون هستم
مواظب خودتون ونی نی هاتون باشین.
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

طبیعیه یا نه

melika_09 | 35 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  12 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  11 ساعت پیش