سلام سلام صد تا سلام
اول از همه درنای عزیزم تولدت هزار تا مبارک باشه.انشاالله همیشه سالم و سلامت باشی و سایه ات بالا سر ایسای گلم باشه.به خدا شاید باورت نشه ولی پریروز پیش خودم گفتم یادم باشه که واست پست بذارم و تولدت رو تبریک بگم یعنی یادم بود که تولدته ولی از پریروز تا یه 2-3 ساعتی پیش اینترنتمون قطع بود یعنی دیروز تونستم وصل شم ولی سرعتش خییییییییلیییییییییییییییی پایین بود و نمیدونم چجوری شده بود که نمیتونستم اینجا پست بذارم.به هر حال امیدوارم همیشه خوش باشی خانومی.
وای مارسیم جونی خیلی خوشحال شدم که برنامه سفرت جور شد انشاالله خیلی بهت خوش بگذره یادت نره از شاهزاده مون عکسای نانازی بگیری و ما رو مستفیذ کنی هااااااااااااااااااااااااااااااااا.
الناز نازم شرمندتم ببخشین که سهند مزاحم شد بد موقعی هم بود میخواستم برای معذرت خواهی بهت بزنگم ولی گفتم شاید داری استراحت میکنی و بعدش واست اس ام اس زدم.این فسقلک ما چند وقت یه بار یکی رو اینجوری سر کار میذاره هر کاری هم میکنم که این موبایل بازی رو از سرش در کنم نمیشه که نمیشه!!!!!!!!!!
راستی منم واسم خیلی سواله که الان چه احساسی داری؟؟؟؟من همیشه فکر میکنم بچه دیگه ای غیر از سهند رو اصلا نمیتونم قبول کنم و محاله که یکی دیگه رو مثل سهند دوست داشته باشم.......
وضع حالت چطوره؟؟؟؟؟هنوز استراحتی؟؟؟خیلی مواظب خودت باش عزیزم.منم دلم واسه تو و اون سامی جیگری خیلی تنگ شده.البته دوست دارم تمشکتم ببینم.ههههههههههههههه.
هانی جون خوبی؟؟؟از کارای امیر محمد واسمون بگو.راستی دیگه پوشکش نمیکنی؟؟؟جیشش رو میگه؟؟؟؟؟
هانیه جان من فقط میتونم بهت بگم با دست خودت تیشه به ریشه زندگیت نزن خانوم.البته ببخشید فضولی کردم ها.
حمیده خانومی بهتری؟؟؟؟؟اخه تو هم روزه میگیری و هم رژیم!!!!!!!!!!!!!!!!بیشتر باید به خودت برسی به نظر منم وقتی مریضی بی خیال روزه بشی و رژیم رو هم بذاری وقتی حالت جا اومد اینجوری خیلی بهت فشار میاد.علی بهتره؟
ا وا من وقتی پست سمیرا رو خوندم از ماجرا خبردار شدم بیتا جان کارای خدای مهربون بی حکمت نیست.مواظب خودت و ماهک گلم باش.
سمیرا جونی به قول خودت من یکی خیلی عاشقتممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم.منم واسه دو سالگی سهند حتما حتما حتما حتما حتما برنامه مهد رو دارم.با شیطنت های ساتیار چه میکنی؟؟؟؟و با مقررات اقای پدر؟؟؟؟؟من و تو کاملا برعکس همیم.....شوشوی من زیادی از حد لی لی به لالای سهند میذاره و من کاملا با این مسیله مشکل دارم.
مونا گلی خوبی؟؟؟؟منم دلم واست حسابی تنگیده بود.سارینای عسلی خاله خوبه؟؟؟؟؟همچنان از میز تلویزیون بالا میره؟؟؟؟قربون شیطنتاش بشه خاله.
بقیه مامانای تیر ماهی بشتابید که این تاپیک منتظر شما و نوشته هاتونه.
دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....