2777
2789
سلام به همه...

عیدتون مبارک خوشبحال اونایی که امسال تونستند روزه هاشونو بگیرن...

من فقط این آخری رو گرفتم ولی خیلی روزه گرفتنو دوست دارم

ایشالا سالهای بعد خدا عمر بده و ما روزه بگیریم..

هیچ کدوم از پستاتونو نرسیدم بخونم تاجایی که بشه امشب می خونم...

ولی از این پستای آخر فهمیدم تولد درناجونم بوده... تولدت مبارک مادرزن...

خیلی نگران النازجونمم برم بخونم ببینم ازش خبری هست ...

راستی مسافرت ما هم خوب بود خیلی جاتونو خالی کردم فعلاً بلاگفا نمی دونم چه مرگش شده باز نمی شه به محض باز شدن عکسای آرشا رو توی وبلاگش می ذارم...

همتونو یه دنیا دوست دارم بوسسسسسسسسس
آتلیه تخصصی کودک دریچه اصفهان www.darichestudio.com و عکسهای جدید در @photodariche
salam
عیدتون مبارک باشه
خوش نماز خوش روزه
اینقدرعصرهای اخرماه رمضان دلم میگیره بدجور امشب هم همینطوربود تازه اصفهان بادوبارونی اومد شدید دلم اینقدرگرفته بود ازشانس مابرقهاهمرفت نشستم یه دل سیرگریه کردم تایاددارم همیشه همنجوربودم شوشو عادت کرده امشب میگفت تو دم اذانی ازکجامیفهمی عیده که هیچ کسی نمیفهمی بهش گفتم دلم یه غصه عجیبی میگیره از اون میفهمم
حیف گذشت ماه رمضان خیلی زودگذشت خیلی باصفابود سحرهاش دم افطارها دعاهاش شبهای قدر خدایاتوفیق بده سال دیگه هم اگه عمری دادی بتونیم روزه بگیریم وبنده توباشیم.

خدایا همه مارفیقهاومادرهاراامشب عیدیمونا رهایی ازاتش دوزخت قراربده.
خدایابچه هامونها دربرابرهمه بلاها حفظ کن
خدایابچه های ماراجزسربازان حضرت مهدی قراربده
خدایاهمه مارادردین ثابت قدم بگردان
همه مریضها داداش هانی مادرشوهرمحبوبه و...من بدبختم شفابده.
خدایا به النازکمک کن بارداری خوب وسالمی راپشت سربگذاره وبه سلامت بارش رابه زمین بذاره

خیلی حرف زدم دوستون دارم.

راستی مامان علی خوشحالم که علی بهتره الحمدلله.
بوس واسه هتون.

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

سلام به هم ماما نهای مهربون .

عیدتون مبارک طاعتتون قبول باشه.

دیروز یه اتفاق بدبرای ماافتاد داشتم توی آشپزخونه غذادرست می کردم که دیدم آدرینا چاردست وپااومده ودسته کابینت روگرفت وعقبی خردزمین سرش خوردبه کابینت وکمی خراشیده شد انقدرگریه کردم که خدامی دونه . زنگ زدم اورژانس گفت اگه حالت تهوع داشت وبیقراری کردببریدش بیمارستان که خداروشکرهیچکدوم ازاین هارونداشت به نظرشماامروزببرمش دکتر ؟
خیلی ناراحتم وعذاب وجدان دارم آخه صبحش همش فکرمی کردم این بچه چقدراذیت میکنه وقتی بچه نداشتم چقدرراحت بودم فکرکنم ناشکری کردم این اتفاق افتاد. احساس می کنم مادربی لیاقتی هستم . بعضی ها درآرزوی بچه دارشدن هستن اونوقت من قدر بچه نازمونمی دونم خیلی ناراحتم ....
سلام

صبح بخیر
عید شما مبارک
مهتاب جونم خدا رو شکر بخیر گذشت من هم همینطورم هر وقت ناشکری می کنم و احساس خستگی می کنم یه بلایی سر آروینکم میاد

خدا رو شکر که بچه های سالمی داریم
سلام به همگی خوبید عیدتون مبارکککککککک

مهتاب جونم ناراحت نباش چیز خاصی نیست خیلی نگران نباش عزیزم خدا خودش میدونه که ما ناشکری نمیکنیم بالاخره ماهم آدمیم با یه ظرفیت خاص روی ناشکری نذار خدا میدونه که بابت بچه هامون چقدر شاکرشیم

میبوسمتون ما وبلاگمون آپ شده
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
یاسی جون انشالله همیشه خوش باشید

چرا هیچکس نیست داره اینجا تعطیل میشه الی چطوری بهتری؟/؟؟؟؟؟؟

گفته باشم من هفته دیگه کمپلت نیستم دلتون تنگ میشه ها ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
سلام به همه
عید همگی مبارک.میدونید که امروز عیده!!!
ما دیشب رفتیم بله برون عموی سهند.پسمل من عموشو زن داد...ببینین چقدر بچم فعاله!!!!
سمیه خانومی رسیدن به خیر.دلم واسه تو و اون عسلک خوردنیت یه ذره شذه.
یاسی جونی رسیدن تو هم به خیر.....بازم باید بهت هی هی هی التماس کنیم تا دلت بسوزه و یه عکس از از دخمل نازت بذاری...................خیلی دلم میخواد ببینم چه شلکی شده...ببوسش.
مامان ادرینای خوشگل زیاد به دلت بد نیار به قول مونا خدا هم میدونه که مامانا اگه چیزی بگن از ته دل نیست....اتفاقه دیگه گاهی میفته مخصوصا اگه بچه نوپا هم باشه...
حمیده جون به خدا نمیدونی چقدر نگران علی بودم خدا رو صد هزار مرتبه شکر که حالش بهتره.
فدرا جونم اروینکت خوبه؟؟؟ببوسش.
نانا جان واکسن یک سالگی یه دونه ام ام ار هست که توی بازوی کودک ترزیق میشه و تا یک الی دو هفته بعد از تزریق هیچ نشانه ای نداره ولی بعد از یک یا دو هفته بسته به بدن بچه واکنش نشون میده.مثلا سهند من خیلی شدید 3 روز تب و حالت سرما خوردگی داشت بعضی از بچه ها دونه های قرمز توی بدنشون میریزه بیرون.امیدوارم به دردت بخوره اینایی که گفتم.
بقیه مامی های فعال کجایید؟؟؟
هما مارسیم الی نوشین سمیرا و...........................
دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....
هلو علیکم
عید همگی مبارک
هانیه جون ممنون از دعاهای قشنگت، نماز و روزه هات قبول باشه
مهتاب عزیزم نگران نباش بچه ها فرشته دارن اینو همیشه دکتر سام میگه و ادامه میده که از خطرات حفظشون می کنه...خدا رو شکر که تهوع و بی قراری نداشته معلومه دخترت خیلی آرومه که اینقدر نگران شدی!!!چون سام هر روز یه جاش کبوده و اینقدر این چیزا برای من و و بقیه خانواده عادی شده که حد نداره مثل فرفره هر لحظه داره یه کار خطر ناک جدید می کنه !!!!

مامان آرشا یادت اومدین خونمون کلی متعجب بودین با شوشو که ما سام رو به حال خودش ول می کنیم تو اتاقش بازی می کنه؟ یادت گفتین ما نمی تونیم چشم از آرشا برداریم ؟ یادته من چه بادی به غبغب انداختم و گفتم نه سام خیلی آرومه؟ حالا رسما میگم غلط کردم!!! دقیقا یه ثانیه هم نمیشه ازش چشم برداشت برای نمونه میره رو مبل مامان اینا زا رو مبل می ره رو پشتی اش و از اونجا میره رو اوپن آشپزخونه این یه چشمه شه مثلا امروز پایه گلدون رو گرفته بود داشت میرفت بالا خدا رجم کرد گلدون به اون بزرگی نیافتاد رو سرش!! خلاصه زندگی مامانم اینا رو کن فیکون فرمودن آقا!!!
مونا به سلامتی هفته دیگه کجا؟؟ مردم از فضو...ببخشید کنجکاوی!!
مامان علی....علی بهتره ؟ خودت چی؟
مارسیم کوشی؟
یاسی سفر بی خطر
هما از طرف من یه دونه بزن تو سر همکارت و بیا اینجا بهش بگو الی خطر گفت خودش می فهمه با کی طرفه!!!
محبوبه سلام همشهری!!!
فدرا ، مدیر محترم و مایه سرافرازی من و بقیه، مخلصیم!!
بقیه کوشین من باز حامله شدم آلزایمرم عود کرده...دلم برای فهیمه یه ذره شده و هزار نفر دیگه که مغزم یاری نمیکنه!!!

راستی من خوبم ...با کمی کمردرد و منتظر سونوی nt و آزمایش fmf روز شنبه....
راستی نانا جون سام 10روز بعد یه نصفه روز رو صورتش دونه های قرمز زد و درست یکماه بعد علایم اوریون رو نشون داد یعنی کنار گوش هاش ورم کرد و کمی بی قرار بود اونم حدود یه روز فقط...نه مسکن می خواد نه هیچی مگه اینکه بجه تب کنه که اونم 2 روز بعدش نیست....
این بود تجربه من از واکسن ام ام آر!!
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  14 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  12 ساعت پیش