2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

سلام
الی خیلی خوشحالم که خوبی خبرسونوراه هم بده راستی الان چند قفته داره این تمشک کوچولوت؟باهات موافقم بدجور .من ازدست این حمزه نمیدونم دیگه چیکارکنم خونه هرکی میریم میگه برین خونه خودتون بهتره اینجایه اتفاقی براش بیفته میفته سرگردن مانیست مادرشوشو همش منتظریه اتفاقی رای حمزه بیفته شروع کنه به....

ناناواکسن یکسالگی که برای حمزه زدم هیچ علامتی نشون نداد یعنی تا حالا توهیچکدوم واکسنهاش هیچ علامتی نداشته امیدوارم راحت واکسن بزنه وبراش هیچ مشکلی پیش نیاد.

یاسی کجابودی؟
راستی بچه ها شماهم دیگه بچه ها را 2ماه یکدفعه میبرین چکاپ؟؟؟؟؟؟؟
عیدفطرغمگینی بود هوابدجوربارونی بود اصفهان شوشو هم کتاب فریدون مشیری دستش برامون هی شعرمیخوند حمزه هم باچشای ازجادراومده باباشو نگاه میکرد که ایناچیه که داره میخونه واینقدربابا را احساساتی کرده(ههههه)

راستی این سی دی های بی بی انیشتین راشمااستفاده کردین ؟چطوری به بچه ها نشون میدین؟فایده ای داره؟اگه کسی تجربه ای داره ممون میشم برام توضیح بده.

حمیده خوشحالم که علی حالش بهتره برای سرفه هاش اگه خشک هستند میتونی بخورسردبذاری تو خونه ریه را صاف میکنه.
سلام بچه‌ها
دلم برای همتون خیلی تنگ شده
راستش دلم می‌خواد ببینمتون کاش یه قرار بزاریم
اگه با قرار موافقید بگید هر کی موافقه خواهشن بگه
الی تو می‌تونی بیای یا هنوز نه ؟

علی خیلی سرفه‌های بدی می‌کنه نمی‌دونم خوب میشه به سادگی یا نه راستش بخور هم سعی می‌کنم بزارم خدا کنه فایده داشته باشه و نیاز به دارو نباشه

از همتون به خاطر اینکه به فکر من و علی بودید ممنون

هما جون چرا انقدر کم میای امیدوارم خوب و خوش باشی و به خاطر اینکه سرت شلوغه کم بیای نه دلیل دیگه‌ای

راستش فکر نمی‌کردم یه سری دوست اینترنتی یه روز اینهمه برام عزیز باشن و همش براشون دلتنگ شم

به هر حال هر چه زودتر باید همو ببینیم وگرنه یکی از دوستاتون از دوریتون از دست میره

مونا که همیشه به یاد همه هست

مارسیم که همیشه وقتی دست تنها میشم به یادشم

الی که همیشه یه توپ انرژی و من همیشه سعی می‌کنم ازش یاد بگیرم که مثبت باشم و مثبت فکر کنم

یاسی که هر از چند گاهی یه سر می‌زنه

دریا با دو تا کوچولو

مامان امیرسام با یه نی نی بی‌تاب مثل ماله من بالاخره امیر سام خوب شد؟

مامان نی نی که کم میاد و یه سری دوست رو چشم به راه می‌زاره

فیروزه که چند وقته سر نزده

صنم با دو تا نی نی که هر وقت علی اذیت می‌کنه و غر می‌زنم از خودم خجالت میکشم که با یه دونه غر می‌زنم در حالی که صنم دو تا داره و خیلی سخت‌تره حتما صنم جون بیا خوشحالمون کن

مهناز که خیلی با نوشته‌هاش حال می‌کنم ولی خیلی وقته نیومده

نوشین که نمی‌دونم چرا انقدر کم پیدا شده و نمیاد اینجا تا من از خوندن اون نوشته‌های سرشار از انرژیش لذت ببرم

دریا خانوم که از دیدنش خیلی خوشحال شدم و کلی کم میاد اینجا

مامان آرشا با اون همه زحمتی که اونروز بابت عکسا کشید

فدرا، هانی،‌ محبوبه و خلاصه همه اونایی که اسم بردم یا نبردم ولی در هر صورت عاشقانه دوسشون دارم

دوست دارم نوشته‌هاتون رو بخونم و از حال دوستام با خبر بشم
راستش شماره خیلی‌هاتون رو ندارم و شماره اونایی رو هم که دارم روم نمی‌شه بهشون بزنگم
نمی‌دونم شاید به این خاطر باشه که از اول اینجا با هم آشنا شدیم هر وقت می‌خوام به یکی زنگ بزنم میگم نکنه مزاحم باشم

برای اینکه خیلی وقته اینجا هیچ عکسی نبوده سه تا از عکسای علی رو براتون می‌زارم که تازگیا یعنی 10 روز پیش گرفتم حدودا

img98.com Image Upload Center

img98.com Image Upload Center

img98.com Image Upload Center
سلام سلام
الی جون خوشحالم که بهترین راستی سام رو از شیر گرفتی بالاخره؟ حالا هفته ی چندی؟
آهان عید فطر هم مبارک
وای حمیده چی کار میکنی دختر نمیگی من غش میکنم با دیدن عکس علی آقای ناناسی ووووی الهی بمیرم واسش که مامانش اینجا یه تصویر دیگه ازش برامون ساخته نازی نازی هزارتا
سلام سلام
راستی بچه‌ها یادم نبود داغ دلم تازه شد
این کتونیه که پای علیه رو خیلی دوست داشتم
مامانم برده بودتش بیرون یه لنگش افتاده و گم شده
گریهههههههههههههههههههههههههههههههههههه
می‌دونید جالبت‌ترین نکته چیه علی چند تا کفش داشت که من توشون فقط اینو دوست داشتم

فعلا
سلام به همه مامان های مهربون .

یاسی جون وسمیه عزیز رسیدن به خیر هیشه به سفروخوشی.

الی جونم خوشحالم که خوبی سام جیگروببوس.

هماجونم کجائی عزیزم دلم برات تنگ شده باهات تماس می گیرم.

بیتا جونم اوضاع روحی چطوره؟ محبوبه جونم سهندبرفی روببوس .

راستی بچه ها دکترپوست خوب اگه سراغ دارید لطفا بگید . چندوقت پیش رفتم یه دکتر پوست دکترانقدرصورت خودش چروک بودکه رغبت نکردم کرم هاشوبگیرم . راستی ممنون ازبابت دلداریهاتون تادیروزدپرس بودم ولی امروزبهترم.

مواظب خودتون ونی نی هاتون باشین .
سلام به همه دوستای خوبم

اومدم بگم منم زنده ام چه کنم وقتم کمه

مرسی از خاله همای مهربون که همیشه بهم لطف داره به وبلاگم سر می زنه و همه خاله های دیگه ....

وای این علی دل من برده اساسی بوس

راستی منم آپم
یاد آوری خاطرات:

هفته 12

کودک شما چگونه تغییر می کند؟

اندازه کودک شما به حدود 5 سانتی متر یعنی تقریبا اندازه یک لیموترش رسیده است و حدود 15 گرم وزن دارد. صورت او به صورت یک انسان کامل شباهت بیشتری دارد. چشمهایش که در ابتدا در دو طرف صورت او شکل گرفته بودند، به یکدیگر نزدیکتر شده اند و گوشهای او در نزدیکی مکان نهایی خود در دو طرف سر او قرار دارند. روده های کودک شما، که آنقدر سریع رشد کرده اند که تا حدی وارد بند ناف او هم شده بود، حرکت بازگشتی خود را به سمت حفره شکمی آغاز می کند. کلیه های او، ادرار را در مثانه جمع آوری می کنند. سلولهای عصبی او به سرعت زیاد شده اند و ارتباطات عصبی مغز در حال شکل گیری هستند. اکنون ممکن است کودک شما واکنشهای بیشتری مثل مکیدن نشان بدهد؛ اگر شما به شکم خود فشار وارد کنید، او حتی ممکن است در داخل رحم شما پیچ و تاب هم بخورد؛ با این حال برای چند هفته دیگر هم شما قادر به احساس کردن حرکات او نخواهید بود.



علی مردم برات.....حمیده براش اسپند دود کن...عاشقشم به خدا

سلام به همگی خوبید خوشید سلامتید

واییییییییییییییییییییییییی علی خاله بخورمت خاله فدات شم چرا کفشت گم شده الهیییییییی بوسسسسسسس

سمیرا جونم خیلی ممنون که به وبلاگ سارینا سر زدی منتها من دیروز وبلاگ ساتیار رو دیدم نمیدونم چرا برام عدد های که باید تایپ کنم تا بتونم نظرمو ثبت کنم برام نمیاد الان هم نشد که بشه ولی بگم که خیلی خیلی عکسای ساتیار قشنگ بود و من کلی براش غش و ضعف کردم ماشالله دیگه آقا شده در ضمن دنیای بازی زیر پل صدر هستش

هما خیلی خیلی خیلی دلم برات تنگ شده بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس

الی جون وای چه دوران خوبی بود الهی فداش بشم که اندازه لیمو ترش رسیده شده وای خاله میبوسمت سام عزیزم چطوره الی سال دیگه دیدن داری حسابیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

مهتاب جونم خوشحالم که امروز بهتری آدرینا ی خوشگلمو ببوسسسسسسسسسسسسس

محبوبه جون سفید برفی رو ببوس خاله فداش بشه

خانوما همگی تون رو دوست دارم به یادتونم برید عکسای سارینا رو تو وبلاگش ببینید عجب خاله های تنبلی داره این دختر من هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه بوسسسسسسسسسسس
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
سلام
همه خوب و خوش و سلامتید ؟؟؟؟

منم خوبم آروینکم خوبه

اما با کار زیاد اداره و خونه یه کم خسته ام و وقت کم میارم شب ها زودتر از 3 نمی تونم بخوابم و صبح باید زود بیدار شم

شدم کوزت واقعی

بازم دارم ناشکری می کنم برم تا کار دست خودم و آروینک ندادم
حمیده خدا خفت نکنه اینقدر میای میگی علی اذیت کرد علی ال کرد و علی بل کرد که آدم همش منتظر یه بچه تخسه ...ولی این علی گل که من میبینم که خیلی آقاس خیلی هم جیگره . من که دلم برا عکس آخریه رفت
Lilypie Pregnancy tickers

+وای هانوم حنا جیگری تو .دلم واسه اون روزها تنگ شد.منابردی به یه عالم دیگه .هفته 12.خداکنه خوب رشد کنهو سال دیگه ببینیمت که دیدن داری الحق .یعنی این فسقلهااندازه یه لیموترش بودن وحالا اینقدرآتیش مسوزنن اندازه یه دراکولا.

دوستتون دارم همگی
سوالم ادوباره میگم از این سی دی های بی بی انستین اگه استفاده کردین بگین چطوریه؟خوبه؟
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  14 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  12 ساعت پیش