سلام بچهها
دلم برای همتون خیلی تنگ شده
راستش دلم میخواد ببینمتون کاش یه قرار بزاریم
اگه با قرار موافقید بگید هر کی موافقه خواهشن بگه
الی تو میتونی بیای یا هنوز نه ؟
علی خیلی سرفههای بدی میکنه نمیدونم خوب میشه به سادگی یا نه راستش بخور هم سعی میکنم بزارم خدا کنه فایده داشته باشه و نیاز به دارو نباشه
از همتون به خاطر اینکه به فکر من و علی بودید ممنون
هما جون چرا انقدر کم میای امیدوارم خوب و خوش باشی و به خاطر اینکه سرت شلوغه کم بیای نه دلیل دیگهای
راستش فکر نمیکردم یه سری دوست اینترنتی یه روز اینهمه برام عزیز باشن و همش براشون دلتنگ شم
به هر حال هر چه زودتر باید همو ببینیم وگرنه یکی از دوستاتون از دوریتون از دست میره
مونا که همیشه به یاد همه هست
مارسیم که همیشه وقتی دست تنها میشم به یادشم
الی که همیشه یه توپ انرژی و من همیشه سعی میکنم ازش یاد بگیرم که مثبت باشم و مثبت فکر کنم
یاسی که هر از چند گاهی یه سر میزنه
دریا با دو تا کوچولو
مامان امیرسام با یه نی نی بیتاب مثل ماله من بالاخره امیر سام خوب شد؟
مامان نی نی که کم میاد و یه سری دوست رو چشم به راه میزاره
فیروزه که چند وقته سر نزده
صنم با دو تا نی نی که هر وقت علی اذیت میکنه و غر میزنم از خودم خجالت میکشم که با یه دونه غر میزنم در حالی که صنم دو تا داره و خیلی سختتره حتما صنم جون بیا خوشحالمون کن
مهناز که خیلی با نوشتههاش حال میکنم ولی خیلی وقته نیومده
نوشین که نمیدونم چرا انقدر کم پیدا شده و نمیاد اینجا تا من از خوندن اون نوشتههای سرشار از انرژیش لذت ببرم
دریا خانوم که از دیدنش خیلی خوشحال شدم و کلی کم میاد اینجا
مامان آرشا با اون همه زحمتی که اونروز بابت عکسا کشید
فدرا، هانی، محبوبه و خلاصه همه اونایی که اسم بردم یا نبردم ولی در هر صورت عاشقانه دوسشون دارم
دوست دارم نوشتههاتون رو بخونم و از حال دوستام با خبر بشم
راستش شماره خیلیهاتون رو ندارم و شماره اونایی رو هم که دارم روم نمیشه بهشون بزنگم
نمیدونم شاید به این خاطر باشه که از اول اینجا با هم آشنا شدیم هر وقت میخوام به یکی زنگ بزنم میگم نکنه مزاحم باشم
برای اینکه خیلی وقته اینجا هیچ عکسی نبوده سه تا از عکسای علی رو براتون میزارم که تازگیا یعنی 10 روز پیش گرفتم حدودا

