2777
2789
سلام به همه مامان های مهربون . ازهمه دوستای خوبم که سالگردازدواجموتبریک گفتن ونگفتن تشکرمی کنم.

بیتا جونم عزیزدلم حتما یه حکمتی بوده خدای مهربون بهترازهرکس دیگه ای صلاح بنده هاشومی دونه امیدوارم هرچه زودترروحیه ات خوب شه.

الی جونم مواظب خودت باش وحسابی استراحت کن توکلت به خداباشه.

هماجونم اولا ممنون ازبابت مطالب علمی تخصصی دوما درموردکادوی سالگردازدواج من برای شوشوانگشتر خریدم چون برای عروسیمون حلقش بدون نگین بود براش یه انگترنگین دارخریدم دچارکمبودمحبت نشه(شوخی) ولی پیشنهادمی کنم یه چیزی براش بخری که خودش دلش نمایدپول بده بخره مثلا من همیشه دلم یه ساعت خوب می خواست ولی به دلیل خساست دلم نمیومدبخرم شوشو عیدی برام یه ساعت خوب خرید واقعا خوشحال شدم اگر هم لباس خواستی براش بخری ال سی من توی پاسداران هم شعبه داره جنساش خیلی خوبه هرچقدربشوری اصلا کهنه نمیشه. سوما الینای گلموببوس.

مونا جونم باید خیلی خوش هیکل شده باشی دختر دورازشوخی خیلی قیافه دلنشین وجذابی داری برای خودت وسارینای گلم اسفنددودکن.

فدراجون بچه ها توضیحاتودادن ولی آدریناهم همین مشکل روداشت توغذاش روغن زیتون ریختم خیلی بهترشد.

دریاجونم کجائی ؟مثل من کم پیداشدی؟آیسا جونم خوبه؟
سمیراجونم ساتیار کوچولوچطوره؟

مارسیم جونم خونه چی شد؟سرماخوردگیتون خوب شده.
سمیه جونم سفرخوش بگذره.اوضاع کارآتلیه درچه حاله؟
مواظب خودتون ونی نی هاتون باشین.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام خوبید؟
بیتا جون اول صبحی پستت رو خوندم حسابی حالم گرفته شد..... . عزیزم خیلی مراقب خودت باش ایشاله زود زود خوب میشی . چند روز پیش خیلی یادت بودم و داشتم فکر میکردم هیچ طوری نمیشه ازش خبری گرفت ؟ شمارتو نداشتم وگرنه میخواستم حتما بهت یه زنگ بزنم و حالتو بپرسم . حتی رفتم تو مامانی فروردین 89 ، ببینم اونجائی یا نه؟ دیدم ازت خبری نیست . ولی اصلا خودتو ناراحت نکن که حتما یه خیری تو این مسئله هست . و فقط به ماهک خوشگل فکر کن .
سلام

بیتا جون خیلی ناراحت شدم وقتی پستت رو دیدم یجورایی دلم هوری ریخت نگران نباش بیشتر استراحت کن و به ماهک گل برس میبوسمتون

امروز خیلی سر حال نیستم بعدا" میام مفصل مینویسم فعلا" بای

همتونو دوست دارم
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
سلام به همه مامان های مهربون .

ای دادبیداد چه سوت وکور مونا جونم چرا سرحال نیستی عزیزم خلاصه بدخواه مدخواه داشتی درخدمتیم.

یاسی جونم با یه پیاده روی طولانی موافقی ؟ آخه خیلی دلم پیاده روی می خواد هم همدیگرومی بینیم هم یه کم ورزش می کنیم مامان ها هرکس موافقه اعلام کنه.

الی جونم توروخدابیا یه خبرازحال واحوالت بده امیدوارم همه چیزبروفق مرادباشه.

بیتا جونم امیدوارم روحیت بهترباشه یه خبرازحالت بده .

راستی هما جونم ازهمکارت چه خبر ؟

مواظب خودتون ونی نی هاتون باشین.
سلام

به به چه سوت وکوره روزه همتونو از پا در آورده خوبه من حال و حوصله ندارم انگار شما بدترید
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
سلااام
اومدم بنویسم من آمده م وای وای من آمده ام
اما خبر بیتا شور و شوق رو ازم گرفت...بیتا جون کلی ناراحت شدم اما الان مهم روحیه وسلامتی خودته و البته ماهک...
من همچنان منزل مامان جان کنگر خوردم و لنگر انداختم
خبر جدیدی هم از هیچ جا وهیچ کس ندارم
اینجا اینترنت نفتیه در نتیجه نم یتونم هی بیام ببینم دنیا دست کیه.؟
روی ماه همتونو می بوسم و ممنون که به یاد من هستین
عاشقتونم!
سلااااااممممممممممممم
وای من میام میبینم اینجا اینقدر سوت و کوره . دلم واقعا میگیره
بچه ها بیاید تورو خدا .
الی جونم خوشحالم که بهتری . ایشاله زود زود خوب بشی بیای اینجا دوباره رونق بگیره .
مونای عزیزم تو چرا بی حوصله ای عزیزم . اینطوری نبینمت. سارینا جیگر چطوره ؟

فدر اروینک بهتره؟ دکتریه ما به جائی رسید یا نه؟
سمیرا تو کجائیییییییییییییی؟ فکر کنم رفتی مسافرت ؟ ایشاله هر جا باشی خوش باشی.
محبوبه هم فکر کنم دوباره کامیش ترکیده؟ بیا تورو خدا از خودت و سفیدبرفی ما یه خبر بده.
فرانک جونم تو کجائییی؟ نیلا گلی خوبه؟
نوشین من تورو میکشم . (راستش فقط زورم به تو میرسه!!!!! البته اونهم در حد حرف... هههههههههه) فقط میای یه دالی میکنی و میری؟ راستی میخوام بهت زنگ بزنم . نمیدونم چه ساعتی از سر کار میای خونه که راحت بتونم باهات صحبت کنم . در مورد مهد کودک سئوالات فراوان دارم

وای منو دارن صدا میکنن. دوباره میامممممممممممممممم
سلام به همه
راستش من اصلا تازگیا نطقم کور شده نمی‌دونم باید بیام چی بگم
به هر حال الی خوشحالم که خوبی

راستش شاید منم مجبور باشم از مهر علی رو بزارم مهد نمی‌دونم کدوم مهد بزارم و چی کار کنم و خلاصه صد تا سوال دیگه

من و بابای علی و علی سه تایی یه سرمای بد خوردیم
دیشب علی تا صبح از تب ناله میکرد و خودمم یه سینه خراب دارم و به خاطر روزه دارم از تشنگی می‌میرم

فعلا برم بهتون بگم که با وجود مریضیو اینجور چیزا انرژی مثبت دارما
فکر نکنید انرژی منفی هستم

هما اگه در مورد مهد به نتیجه‌ای رسیدی به منم بگو که موندم توش
راستشو بخواید مشکل خاصی نیست نگران نباشید من با کلی در به دری یه وام جور کردم منتها الان مثل چی موندم توش ضامن ندارم یعنی فکر میکردم دارم منتها اون دو تا ضامن های من سقف ضمانتشون پر شده و دیگه نمیتونن ضامن بشن گریه چقدر بده هر بانکی فقط کارمند رسمی حقوق بگیر خودشو قبول داره و من درگیر همین موضوع هستم اعصاب تعطیلم فعلا"و شما دوستان خوب نگران نباشید ملالی نیست جز دوری شما هههههههههههههههه

سمیرا کجایییییییییییییییییییییی تو از کی میخوای ساتیار رو بزاری مهد تو شهرک مهد خوب کجاست من که تا 2 سالگی سارینا فکر مهد رو نمیکنم منتها اگر بعدشم بخوام بزارم مهد میخوام صبح بزارم تا 12 که بیاد ناهار خونه رو بخوره و خوابش دیگه تو خونه باشه تا یکسال بعد که کلا" به محیط و بقیه چیزا عادت کرد و تونست خواسته هاشو بگه بزارم کلا" تمام وقت مهد البته همه اینها در صورتیه که مامانم بتونه از پسش بر بیاد وگرنه شعاری بیش نیست هههههههههه

مهتاب جونم مامان آدرینای جیگر تو خیلی نسبت به من لطف داری منم واسه قرار هستم تنهای نریدا منم بیام تا قضاوت کنم تو و یاسی شبهات دارید یا نه ههههههههههه

هما جونم چطوری دخمله نازت چطوره ؟

الییییییییییییییییی خیلی خوشحالم که بهتری امیدوارم زودتر خوب بشی بیایی خونه تا بیشتر بهمون سر بزنی

حمیده مواظب خودتون باش چرا سرماخوردیییییی دختر علی کوچولو رو ببوسسسسسسسسسسسسس

نوشین سلام علیکم خوبی عزیز من هنوز جرات ندارم باهات شوخی کنم به خاطرهمین مودبانه جویای احوالاتت هستم (شوخی از بابت طرفدارات گفتم )

محبوبه کجایییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

همه و همه دوستون دارم به یادتونم در ضمن ما آپیم
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
سلام سلام
اول از همه بیتا جون واقعا متاسفم والله هر چی خدا بخواد خودت رو بسپار به دست سرنوشت حتما صلاحی بوده حالا باید بشتر از قبل به خودت و ماهک نازنین برسی
مامان آرشا همیشه به سفر خانومی
تمشک کوچولو میبوسمت با داداشیت سام سام
مونا وای از وام نگو که دیوونه شدم همین هفته ی گذشته داشتم کارای یه وام رو میکردم با یه ضامن کسر اقساط که باورت نمیشه یه ایرادایی میگرفتن آخر سر هم اشک منو دراوردن قشنگ جلوشون اشکم در اومد تا بالاخره جور شد گفتم دیگه این آخرین وامی باشه که من بگیرم
بوس بوس واسه همه
سلام سلام
اینترنت ما بلاخره وصل شد جند روزی بود ایمنترنت ما ریخته بود به هم هیج صفحه ای را باز نمیکرد .
الان که امدم کفتم باید بشینم یه عالمه صفحه بخونم .دیدم خیر روزه همه را از رو برده .

من و سامی و بابایی بهتریم و تقریبا خوب شدیم. و احتمالا عید فطر راهی سفریم .دعا کنین جور بشه !
تعطیلات عید فطر اینجا 3 روزه .و ما از یکشنبه راهی سفر هستیم تا 4 شنبه. شوشو داره سعی میکنه 4شنبه و 5شنبه را هم مرخصی رد کنه تا کامل یک هفته بریم کردش و تفریح.

الی جون خوشحالم بهتری ولی باز استراحت کن . دنیاامن و امانه . من مراقبم تو برو استراحت کن . سام و تمشک کوجولو را هم ببوس

هانی بازم خوبه وام را بهت دادند.خیلی وقتها اصلا تو مراحل اخر کنسل میشه

مونا و هما خوبین. باز خوبه شما سنکر را حفظ کردین

حمیده جون مواظب باش خیلی . همیشه مامانها بیشتر سختی میکشند تو بیماری اونم جون باید برستار 3 نفر باشند.

من برم که کلی کار دارم .اصلا هم حال و حوصله کار کردن ندارم.
سلام
از وقتی من دوباره میام اینجا سوت و کور شده
زود باشین بیاین حاضری بزنین وگرنه دوباره میرم تو غیبت کبری
به لطف همتون آروین بهتره
هما جون نمی دونم کدوم روش موثر بوده من کدو تو سوپش میریزم خاکشیر می دم و روغن زیتون هم به غذاش میدم
الان تقریبا عملیات هر روز با موفقیت انجام میشه بدون جیغ و داد
البته نمی دونم کدوم ماده موثر بودذه یه کم هم می ترسم از اون طرف بوم بیفتیم و دست به عصا عمل می کنم
سلام به مامان های مهربون . امیدوارم خوب وخوش وسرحال وقبراق یا غبراق یا قبراغ یا غبراغ باشید.

من هم خوبم . آدرینا هم خوبه . خداروشکر. تازگیها گوشی روبرمی داره میگه الو وبعدش شروع می کنه بازبون خودش حرف زدن بایه احساسی هم دستاشوتکون میده آدم فکرمیکنه واقعا اون طرف خط یکی داره باهاش حرف میزنه . تا دو هم بلده بشموره بچم ولی هنوزدرست وحسابی نمی تونه راه بره .

هما جونم مهدکودک چرا ؟ من که مامانم هربارازخستگی غرغرمیکنه خودمو میزنم به اون راه عزیزم فعلا تا 2سالگی بچه ها مجبوریم نسبت به تندی ها اخم ها وناملایمات مامان هامون بی خیال باشیم وچیزی بهمون برنخوره ولی اگرتصمیمت جدیه خیلی درموردمهدش تحقیق کن عزیزم.

مونا جونم فعلا که پیاده روی بااستقبال روبرونشدعزیزم شیطونه میگه دونفری بریم پیاده روی!!!

مارسیم جونم سفرخوش بگذره راستی قضیه خونه به کجارسید؟

مامان علی امیدوارم زودزود خوب بشین .

فدراجون خوشحالم که آروین کوچولومشکلش حل شد واقعا هیچ وقت فکرنمی کردم توزندگیم خیلی ببخشید روم به دیوارپی پی انقدرمسئله مهمی بشه وباعث ذوق زذگیم بشه.

هانی جون خیرباشه . برادرت بهترن ؟

مواظب خودتون ونی نی هاتون باشین.
سلام سلام

من اصلاً حوصله ندارم . اولاً پری هستم با دل درد شدید . دوماً دیروز نیلا رو بردم سونوگرافی با کلی دنگ و فنگ سونوگرافی شد و خدارو شکر هیچ مشکلی نبود و صحیح و سالم .

بردم جواب سونوگرافی رو به دکترش نشون بدم گفت خوبه همه چیزش نرماله و مشکلی هم نداره . بعد پرسید که تبم داشت گفتم آره گفت خوب پس بهتره یه عکس رنگی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! هم بندازی .

قیافه منو تو اون لحظه داشتین . گفتم برای چی ، میگه ببینیم برای چی عفونت کرده !!!! زنیکه دیوونه است حالا عفونت کرده دیگه و خوب شده عکس رنگی اونم از داخل برای چیه ؟

من آدم به این بزرگی نرفتم عکس رنگی بندازم اونوقت این طفل معصوم رو ببرم ؟ میگه نگران نباش دکترش خیلی وارده . زنیکه احمق اه اه اه . اونقدر از دیروز اعصابم خورده .

هم خودم و هم نیلا واکسن آنفولانزا زدیم . دکتره میگفت از اول مهر برای بچه هایی که مهد میرن واجبه . منم گفتم چون نیلا هی خونه به خونه میشه بهتره بزنه .

مواظب خودتون و نی نی گولوهاتون باشین .
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز