سلام به همه مامان های مهربون . ازهمه دوستای خوبم که سالگردازدواجموتبریک گفتن ونگفتن تشکرمی کنم.
بیتا جونم عزیزدلم حتما یه حکمتی بوده خدای مهربون بهترازهرکس دیگه ای صلاح بنده هاشومی دونه امیدوارم هرچه زودترروحیه ات خوب شه.
الی جونم مواظب خودت باش وحسابی استراحت کن توکلت به خداباشه.
هماجونم اولا ممنون ازبابت مطالب علمی تخصصی دوما درموردکادوی سالگردازدواج من برای شوشوانگشتر خریدم چون برای عروسیمون حلقش بدون نگین بود براش یه انگترنگین دارخریدم دچارکمبودمحبت نشه(شوخی) ولی پیشنهادمی کنم یه چیزی براش بخری که خودش دلش نمایدپول بده بخره مثلا من همیشه دلم یه ساعت خوب می خواست ولی به دلیل خساست دلم نمیومدبخرم شوشو عیدی برام یه ساعت خوب خرید واقعا خوشحال شدم اگر هم لباس خواستی براش بخری ال سی من توی پاسداران هم شعبه داره جنساش خیلی خوبه هرچقدربشوری اصلا کهنه نمیشه. سوما الینای گلموببوس.
مونا جونم باید خیلی خوش هیکل شده باشی دختر دورازشوخی خیلی قیافه دلنشین وجذابی داری برای خودت وسارینای گلم اسفنددودکن.
فدراجون بچه ها توضیحاتودادن ولی آدریناهم همین مشکل روداشت توغذاش روغن زیتون ریختم خیلی بهترشد.
دریاجونم کجائی ؟مثل من کم پیداشدی؟آیسا جونم خوبه؟
سمیراجونم ساتیار کوچولوچطوره؟
مارسیم جونم خونه چی شد؟سرماخوردگیتون خوب شده.
سمیه جونم سفرخوش بگذره.اوضاع کارآتلیه درچه حاله؟
مواظب خودتون ونی نی هاتون باشین.