2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

سلامممممممم

فدرا جونم بچه ها همه چیزا رو گفتن ولی یه شربت انجیر هم بیرون می تونی از داروخانه هم بگیری که اونم خیلی سریع شکم رو شل می کنه .

نیلا هم 2-3 بار در روز بیرون میره ولی خیلی سفته که من هم اینکارارو کردم ولی به جایی نرسیدم ولی این شربت انجیر خوب بود براش .

خانمهایی که فیلتر شکن می خواستین فری گیت هست امتحان بکنین
سلام دوست جونام

همگی خوبید خوشید سلامتید خانومای محترم هرکی تو این شبها حال و هوای دعا کردن داشت منو فراموش نکنه که شیرمو حلالش نمیکنم ههههههههههههههههههههههههههه التماس دعا

فدرا جون سارینا هم از ماه 3 تا 6 ماهگی هفته ای یکبار یا دوهفته یکبار دستشویی میکرد که از این بابت من داشتم دیونه میشدم ولی دکترش با خونسردی میگفت به غذا بیافته درست میشه و همین هم شد ولی همه راهکارای که بچه ها گفتن موثر هست

هما امروز همکارت اومده یا نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
سلام
ممنون ارز این همه راهنمایی
هما جونم تقریبا بیشتر این کارها رو کردم البته تا چند روز موثره اما بعد روز از نو روزی از نو
البته خاکشیر و کدو رو تابحال امتحان نکردم
فرانک جون شربت انجیر رو هم امتحان کردم
الان هم 2 روزه غذاهاش رو با روغن زیتون درست می کنم
واقعا نگرانشم گاهی اوقات وقتی برای این موضوع گریه می کنه من هم میشینم باهاش گریه می کنم
بچه ها من تازه الان فهمیدم الی استراحت مطلقه جفتش اومده پائین براش دعا کنید الان هم خونه مامانشه
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
سلام به همه دوستام

اول از همه فدرا جونم ، غذاشو با روغن زیتون درست نکن . روغن زیتون نباید خیلی حرارت ببینه اونهم مدت زمان زیاد . اصلا فکر کنم تلخ بشه (البته مزه رو مطمئن نیستم ولی از لحاظ کیفیت مطمئنم). بلکه هر بار که غذا رو براش گرم کردی میخوای بهش بدی تو همون وعده یک قاشق روغن زیتون بریز . اینجوری بهتر تاثیر داره . راستی در مورد ماست هم دیروز تو منبر رفتنم یادم رفت بگم . ماست خودش یبوست میاره . حتما باید بهش ماست پروبیوتیک بده . یعنی برای این بچه ها باید ماست پروبیوتیک استفاده بشه . اگه بتونی خیار رو با ریزترین حالت رنده کنی و تو ماست بهش بدی خیلی تاثیر داره.

فرانک جون من احتمال خیلی زیاد امسال واکسن آنفلوانزا برای الینا میزنم . ما یه دکتر خانوادگی داریم که برای برادرم چون حساسیت شدید داره هر سال میزنه . اون میگه برای بچه ها تا زیر 3 یا 5 سال و افراد مسن بالای 65 یا نمیدونم 70 سال باید زد . پارسال الینا رو گفت نه چون نوزاد بود و گفت از سال بعد و تازه پارسال میگفت من برم بزنم که الینا کمتر در معرض سرما خوردگی قرار بگیره که من تنبل نکردم .البته این دکتر فوق تخصص ریه هست و ما خیلی قبولش داریم. ولی من شنیدم در مورد بچه های زیر 3 سال مهد کودکی دارن اجباری میکنن. دائی من تو شهرداری کار میکنه یه بار یه مصوبه شهرداری مبنی به این موضوع رو آورد . ولی میگفت چون نمیتونن بصورت دولتی و یا بیمه ای بزنن برای همین نمیتونن فعلا اجباری کنن . آخه میدونید کاملا" آزاد باید بخری.

و اما در مورد الناز جونم که خیلی ناراحت شدم . خواستم بهش زنگ بزنم گفتم شاید الان مزاحمش بشم و وقت استراحتشه. ولی اگه کسی باهاش تماس گرفت بگه بهش اصلا ناراحت نباشه و فقط استراحت کامل کنه که حتما مشکلش با استراحت حل میشه . من تو بارداریم به همین مشکل خوردم 2 هفته کامل استراحت کردم و کاملا مشکل بر طرف شد و دوباره رفتم سر کار و ... بدون هیچ مشکلی.

میبوسمتونننننننننننننننن
راستی مونا امروز سر کار خانم تشریف آوردن اونهم با 2 پا روی اعصاب من قدم میزنن. کم کم باید باهاش کنار بیام

شاید باورتون نشه ولی حتی نمی‌تونم سلام بدم
از شنیدن خبر الی خیلی شوکه نشدم چون هم برای من پیش اومده بود هم برای همکارم و هر دو به خیر گذشت ایشالا که ماله الی هم به خیر می‌گذره

ولی کلثوم جان از شنیدن خبر تو اشک توی چشمام جمع شد اصلا نتونستم جلوی اشکام رو بگیرم
آخه چرا خدای من
اصلا نمی دونم چطور احساسم رو بیان کنم
ولی واقعا ناراحت شدم جوری که شوشو اومده بود میگفت چی شده
امیدوارم که زودتر بتونی سرپا بشی خدای من
راستش امروز برای خودم اتفاقاتی افتاده بود که اصلا خوشایند نبود ولی با شنیدن خبر تو دیگه همه چی یادم رفته و فقط به فکر تو هستم
الی امیدوارم حالت زود زود خوب بشه فقط سعی کن رعایت کنی و خیلی راه نری
عزیزدلم ماهک جون واسه مامانی دعاکن زودترسرپاوسلامت بشه کلثوم ازشنیدن خبرت خیلی شوکه شدم خداکنه حالت بهتربشه
الی جون برات این دم صبحی دعامیکنم ان شالله زودزودسرحال بشیوبساط مهمونی دادنتازودتربپاکنی
نوشین مادرچه عجب میگم خبرخاله زنکی این ماه رمضونیه نداری؟
هانی عزیزانشالله داداشیت به حق این شبهای عزیزدوباره سلامتیشابدست بیاره وشادی به همتون برگرده.
فدرانمیخوام نگرانت کنم ولی بچه خواهرم هم وقتی بچش کوچیک بوداین مشکلا داشت وهرروزی بایه چیزی شکمش را میافتاد وبعدچندروز دوباره هیچی والان بچش 8سالشه واین مشکلاهنوزدارهوبعدی کلللی دواودرمون وآزمایش دکترامیگن طبیعت بعضی بچه هاوآدماهمینطوریه ولی اگه بتونی بهش گلابی بدی خیلی موثره.
یاسی کم پیدایی مادر.
بقیه هم دوستون دارم
سلام
بیتا جونم خیلی متاسف شدم اما حتما خیری در این مورد بوده و خدا خواسته تو حسابی به ماهک برسی و بعدا یه نی نی خوشگل بیاری
الی جون امیدوارم تو و تمشک کوچولوت هم سلامت باشید
هما جون مرسی از راهنماییت اما آروین لب به ماست نمی زنه البته با خیار امتحان نکردم امروز این کار رو می کنم
هانیه جونم گلابی رو آب می گیرم بهش می دم البته الان لب نمی زنه و مجبورم با شیشه شیر تو خواب و بیداری بهش بدم
وای بیتاجون آخر کار دست خودت دادی با این استراحت نکردنات... می دونم واست غیرممکن بوده ولی یعنی کسی دور و برت نبود بهت برسه؟؟؟ ایشالا در یه موقعیت بهتر باز نی نی کوچولوت میاد پیشت... مواظب خودت و ماهکت باش

الی تو رو خدا تو دیگه بیشتر مواظب باش این سه ماه اول رو پشت سر بذاری دیگه خیالت خیلی راحت تر می شه... می دونم مامان مهربونت مواظبت هست... تو هم این مهمون بازیات کار دستت داده نه؟؟؟!!!

ما فردا عازمیم... برامون دعا کنید سفرمون به سلامتی به آخر برسه...
بوسسسسسسسسسس
آتلیه تخصصی کودک دریچه اصفهان www.darichestudio.com و عکسهای جدید در @photodariche
این متنو الآن توی میل باکسم دیدم ...

گفتم تقدیم کنم به دوستای گلم

به سلامتیِ همه



به سلامتیِ درخت!
نه به خاطرِ میوه‌ش،
به خاطرِ سایه‌ش

به سلامتیِ دیوار!
نه به خاطرِ بلندیش،
واسه این‌که هیچ‌وقت پشتِ آدم رو خالی نمی‌کنه.

به سلامتیِ دریا !
نه به خاطرِ بزرگیش،
واسه یک ‌رنگیش

به سلامتیِ سایه !
که هیچ‌وقت آدم رو تنها نمی‌ذاره

به سلامتیِ پرچم ایران !
که سه ‌رنگه

تخم‌مرغ !
که دو رنگه

رفیق !
که یه ‌رنگه



به سلامتیِ همه اونایی
که
دوسشون داریم و نمی‌دونن،
دوسمون دارن و نمی‌دونیم

به سلامتیِ زنجیر !
نه به خاطر اینکه درازه،
به خاطر اینکه به هم پیوستس

به سلامتیِ کرم خاکی !
نه به خاطر کرم ‌بودنش،
به خاطر خاکی ‌بودنش

به سلامتیِ پل عابر پیاده !
که هم مردا از روش رد می‌شن هم نامردا

به سلامتیِ برف !
که هم روش سفیده هم توش

می‌خوریم به سلامتیِ گاو
که نمی‌گه من،
می‌گه ما

می‌خوریم به سلامتیِ اون که
همیشه راستشو می‌گه

به سلامتیِ بیل !
که هرچه ‌قدر بره تو خاک،
بازم برّاق‌تر می‌شه

به سلامتیِ دریا !
که قربونیاشو پس می‌آره.

به سلامتیِ سرنوشت !
که نمی‌شه اونو از سر نوشت
آتلیه تخصصی کودک دریچه اصفهان www.darichestudio.com و عکسهای جدید در @photodariche
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

روزه

nahid9915 | 38 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز