2777
2789
عنوان

جنسیت نی نی

| مشاهده متن کامل بحث + 760 بازدید | 105 پست
مال ۶ هفته و یک روز دارم

بزار اگه معلوم باشه میگم 

من رویایی دارم... رویایی از جنس آزادی✌️ آزادی یعنی پول ایرانم ارزش داشته باشه... آزادی یعنی شبا با خیال راحت خوابمون ببره بدون این که غصه بخوریم صبح قرار چی گرون بشه.... آزادی یعنی داروهایی که برای هموطنام حکم زندگی داره هرلحظه و هرجا بدون دغدغه مالی پیدا بشه.... اگه منظورم از آزادی، حجاب بود ک حجابمن به بابام و شوهرمم مربوط نیست بقیه که جای خودشون😊✌️❤️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

وای چه جالبخب حدسی بگو ببینیم

چه حدسی آخه!!!! غیب گو که نیستم

هیچ میدانی چرا چون موج، در گریز از خویشتن پیوسته می کاهم؟ زانکه بر این پرده تاریک، این خاموشی نزدیک، آنچه میبینم نمیخواهم، وانچه میخواهم نمیبینم
من 14 روز بعد اقدام 105 بود 

روز چندم سیکلت بود؟ اون مهمه

هیچ میدانی چرا چون موج، در گریز از خویشتن پیوسته می کاهم؟ زانکه بر این پرده تاریک، این خاموشی نزدیک، آنچه میبینم نمیخواهم، وانچه میخواهم نمیبینم
نه گلم منظورم مثالی بگو اگه ازمایش خونش توسیکل فلانش باشه وبتاش فلان باشه چندمیشه😕

آها من خودم روز ۳۵ آز دادم بتام ۲۷۰۰ بود دختر بود

هیچ میدانی چرا چون موج، در گریز از خویشتن پیوسته می کاهم؟ زانکه بر این پرده تاریک، این خاموشی نزدیک، آنچه میبینم نمیخواهم، وانچه میخواهم نمیبینم

اره هزیزم همه حالتا شببه شماست. بارداری دومته؟؟؟ چون به نظرم خود خانم باردار بهتر متوجه میشه چیه. من سونو و اطرافیان نیگفتن دختر ولی نمیتونستم با بچه تو شکمم رابطه برقرار کنم اسم دختر انتخاب کرده بودم باهاش حرف میزدم نمیتونستم به اسم دختر صداش کنم . حسم بهم میگفت پسر. چون حالتای بارداری اول و دومم بی نهایت باهم فرق داشت

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792