2789
عنوان

مرگ

| مشاهده متن کامل بحث + 345 بازدید | 51 پست
کسی نیست من سوالمو بپرسم تابپ میکنم ممنون میشم اگ جواب بدین من امسال دانشگاه میرم حتی ازادم شده‌می ...

پسری رو نبین تا ازت خوششون نیاد. اخه این سواله که می پرسی خانمی؟

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

ینی چطور مگه میشه نبینم حداقل همکلاس که هستن میخوام همه ازم بدشون بیاد

الان ناراحتی.

باید یه کم صبر کنی تا شرایط روحیت بهتر بشه.به خودت استراحت بده. فکر کن روی کارها و حرفات.

امروز ازمون داشتم برگشتنی حالم‌خوب نبود پیاده‌تا‌خونه‌برگردم رفتم خونه خالم

همه تو پذیرایی نشسته بودیم کسی حواسش بهم‌نبود‌خدا رو شکر اما یهو اشکم در اومد کلا فکرش از سرم نمیره دختر خالم سه سالشه اومد گفت واااااااااای چرا اب از چشات میاد فک کرد چیز خیلی عجیبیه من موندم ج بقیه رو چی بدم

اخرش نتونستم و بهش اس دادم اما گفت مگ نگفتم دیگ پیام نده زنگم نزن😱😔😔😔😔

خودت رو کوچیک نکن . دست بکش ..هر طور شده باید سعی کنی ..بعضی چیزا بهوخاطر هدف به خاطر زندگیت مجبوری انجامش بدی ..مثلا برای اینکه بتونی شاد باشی و یک زندگی خوب داشته باشی مجبوری از این آدم دست بکشی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز