2789
عنوان

سوال

45 بازدید | 6 پست

دیروز رفتم پیش دکتر سونو انجام داد گفت کیست 3 سانتی داری برام قرص ضد بارداری نوشت که مصرف کنم برا کیست بعدم یه ازمایش هورموني نوشت واسم که یک ماه دیگه که قرص م تموم شد خواستم برم پیشش جواب آزمایش م ببرم حالا سوال برام پیش اومده که میخوام آزمایش بدم این قرص تاثیری رو جواب ش نداره؟ 

هرچه در جستجوی آنی، آنی 💚

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

آخه گفت همین امشب قرصو میتونی مصرفش و شروع کنی بعد اومدم خونه به شک افتادم


به منم دقیقا همینو گفت. ولی من رفتم تحقیق کردم و متوجه شدم که ترجیحا برای اینکه جواب آزمایش دقیق باشه باید از مصرف قرصهای هورمونی مثل قرص ضد بارداری، جلوگیری کرد.

نهایتا فردا برو ازمایشت رو بده و از همون فردا شب شروع به خوردن قرصات کن. هیچ اتفاقی هم نمیوفته . در ...

من دیشب مصرفش و شروع کردم اخه، بعد از تموم شدنش میتونم آزمایش بدم؟ 

هرچه در جستجوی آنی، آنی 💚

من دیشب مصرفش و شروع کردم اخه، بعد از تموم شدنش میتونم آزمایش بدم؟ 


اینو نمیدونم عزیزم. چون دکترم به من گفت که ابتدا آزمایشم رو بدم چون روز سوم عادت ماهانه بودم. بعد گفت قرصا رو بخور و بعدش برو سونوگرافی و با جواب سونو و آزمایش بیا پیش من

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792