دیروز رفتم پیش دکتر سونو انجام داد گفت کیست 3 سانتی داری برام قرص ضد بارداری نوشت که مصرف کنم برا کیست بعدم یه ازمایش هورموني نوشت واسم که یک ماه دیگه که قرص م تموم شد خواستم برم پیشش جواب آزمایش م ببرم حالا سوال برام پیش اومده که میخوام آزمایش بدم این قرص تاثیری رو جواب ش نداره؟
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
آخه گفت همین امشب قرصو میتونی مصرفش و شروع کنی بعد اومدم خونه به شک افتادم
به منم دقیقا همینو گفت. ولی من رفتم تحقیق کردم و متوجه شدم که ترجیحا برای اینکه جواب آزمایش دقیق باشه باید از مصرف قرصهای هورمونی مثل قرص ضد بارداری، جلوگیری کرد.
من دیشب مصرفش و شروع کردم اخه، بعد از تموم شدنش میتونم آزمایش بدم؟
اینو نمیدونم عزیزم. چون دکترم به من گفت که ابتدا آزمایشم رو بدم چون روز سوم عادت ماهانه بودم. بعد گفت قرصا رو بخور و بعدش برو سونوگرافی و با جواب سونو و آزمایش بیا پیش من