2789
عنوان

سوال

45 بازدید | 6 پست

دیروز رفتم پیش دکتر سونو انجام داد گفت کیست 3 سانتی داری برام قرص ضد بارداری نوشت که مصرف کنم برا کیست بعدم یه ازمایش هورموني نوشت واسم که یک ماه دیگه که قرص م تموم شد خواستم برم پیشش جواب آزمایش م ببرم حالا سوال برام پیش اومده که میخوام آزمایش بدم این قرص تاثیری رو جواب ش نداره؟ 

هرچه در جستجوی آنی، آنی 💚

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


آخه گفت همین امشب قرصو میتونی مصرفش و شروع کنی بعد اومدم خونه به شک افتادم


به منم دقیقا همینو گفت. ولی من رفتم تحقیق کردم و متوجه شدم که ترجیحا برای اینکه جواب آزمایش دقیق باشه باید از مصرف قرصهای هورمونی مثل قرص ضد بارداری، جلوگیری کرد.

نهایتا فردا برو ازمایشت رو بده و از همون فردا شب شروع به خوردن قرصات کن. هیچ اتفاقی هم نمیوفته . در ...

من دیشب مصرفش و شروع کردم اخه، بعد از تموم شدنش میتونم آزمایش بدم؟ 

هرچه در جستجوی آنی، آنی 💚

من دیشب مصرفش و شروع کردم اخه، بعد از تموم شدنش میتونم آزمایش بدم؟ 


اینو نمیدونم عزیزم. چون دکترم به من گفت که ابتدا آزمایشم رو بدم چون روز سوم عادت ماهانه بودم. بعد گفت قرصا رو بخور و بعدش برو سونوگرافی و با جواب سونو و آزمایش بیا پیش من

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792