سلام به شما خانم ها و آقایون عزیز ...
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
اول تشکر ویژه برای پیام های محبت آمیز شما و بازم عذر خواهی از اینکه با استیکر جواب دادم
می تونستم بگم منو شرمنده کردین ..ولی خوشحالم ..و شرمنده نیستم چون در لابلای نوشته های شما دیدم که چقدر خوبی و مهربانی و صداقت رو دوست دارید ..چقدر من به هدفم رسیدم ....و گواه من پیام های شماست ...
💥💥💥💥💥💥💥💥
یک بار دیگر دست شما رو به گرمی می فشارم ..و می نویسم قصه می گویم برای شما و خوشحالم که هر روز بین شما و در خونه های شما زندگی می کنم ...
❤️❤️❤️❤️❤️
داستان جدید ...
بیگناهی نام دارد ....خوندن این داستان برای افراد زیر شانزده سال ممنوع است ..لطفا توجه بفرمایید ..
البته اشتباه نفرمایید فقط به لحاظ اجبار در گفتن بعضی الفاظ و محیط داستان همین
داستان از روز یکشنبه وارد کانال می شود تا من فرصت داشته باشم چند قسمت را آماده کنم ....تا با کیفیت بهتری در اختیار شما قرار بدهم ..
با یک دنیا عشق به شما عزیزانم 🌺🌺🌺🌺🌺🌺
ناهید
@nahid_golkar