2777
2789
عنوان

داستان۱

| مشاهده متن کامل بحث + 5134 بازدید | 255 پست
چه خوب که بابات توی سرنوشتش بوده   بمونن برای هم تا 120سال ایشالله    

اره همیشه میگ بابات یه فرشتس ک از آسمون برام فرستادن 


🌹🌼🌹🌼مرسی

همه بار اول ثبت نام کردن پس انقد نگیدکاربریت یا عضویتت مبارک از نظرم خوشت نیومد مشکل خودته سوال کردی  از قضاوت متنفرم پس ن بکن ن میکنم قبل از هر حرفی یکم فکر کردن بد نیست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دانشجوی پزشکی دیگه گفتی 25 سالش بوده

بله

همه بار اول ثبت نام کردن پس انقد نگیدکاربریت یا عضویتت مبارک از نظرم خوشت نیومد مشکل خودته سوال کردی  از قضاوت متنفرم پس ن بکن ن میکنم قبل از هر حرفی یکم فکر کردن بد نیست

آهااا راس میگی مال 60سال پیش بودن   ایشالله 120سال ورِ دل هم بمونن    

😂😂اره 

همه بار اول ثبت نام کردن پس انقد نگیدکاربریت یا عضویتت مبارک از نظرم خوشت نیومد مشکل خودته سوال کردی  از قضاوت متنفرم پس ن بکن ن میکنم قبل از هر حرفی یکم فکر کردن بد نیست

داستانتو خوندم خیلی خوب بود چقد پدر و خونواده پدریتون با کلاسن

مرسی عزیزم🌹🌼🌹

همه بار اول ثبت نام کردن پس انقد نگیدکاربریت یا عضویتت مبارک از نظرم خوشت نیومد مشکل خودته سوال کردی  از قضاوت متنفرم پس ن بکن ن میکنم قبل از هر حرفی یکم فکر کردن بد نیست

اره تازه برای ازدواج دوم رضایت پدر نمیخواد اینجوری گفته

نگفتم بدون اجازه نمیتونست

ادب  حکم میکرد ک پدر و مادرش حضور داشته باشن 

و بخاطره شرایطی پدربزرگم اینا تصمیم گرفتن ک ازشون اجازه داشته باشن 



😩

همه بار اول ثبت نام کردن پس انقد نگیدکاربریت یا عضویتت مبارک از نظرم خوشت نیومد مشکل خودته سوال کردی  از قضاوت متنفرم پس ن بکن ن میکنم قبل از هر حرفی یکم فکر کردن بد نیست

اره تازه برای ازدواج دوم رضایت پدر نمیخواد اینجوری گفته

دوست داشتین پاسخم ب حرفشون و بخونین🚶🏻‍♀️

همه بار اول ثبت نام کردن پس انقد نگیدکاربریت یا عضویتت مبارک از نظرم خوشت نیومد مشکل خودته سوال کردی  از قضاوت متنفرم پس ن بکن ن میکنم قبل از هر حرفی یکم فکر کردن بد نیست

سلام عزیزم

داستانو خوندم

چقد ناراحت شدم از اینکه یه دختر با اون همه استعداد استعدادش داشت از بین میرفت

ولی وقتی به آخراش رسیدم انگار به خودم دکترای افتخاری دادن انقد خوشحال شدم

از خدا میخوام همیشه عشقشون پایدار و شما روبرای پدر و مادر وپدر و مادر را برای شما نگه داره.

راستی دو تا سوال 

اول اینکه پدر مادربزرگ پدریت زنده ن؟ با این کارشون بهشت رو برای خودشون خریدن خدا خیرشون بده

دوم اینکه خودت چی میخونی؟

همه میدونیم خوب بودن خیلی خوبه، ولی هیچکس خوب نیست.
سلام عزیزم داستانو خوندم چقد ناراحت شدم از اینکه یه دختر با اون همه استعداد استعدادش داشت از بین م ...

بله زندن 


مرسی عزیزم 


من طراحی لباس میخونم😅

همه بار اول ثبت نام کردن پس انقد نگیدکاربریت یا عضویتت مبارک از نظرم خوشت نیومد مشکل خودته سوال کردی  از قضاوت متنفرم پس ن بکن ن میکنم قبل از هر حرفی یکم فکر کردن بد نیست

بله زندن  مرسی عزیزم  من طراحی لباس میخونم😅

خدا رو شکر که زنده ان 

خوشبحالشون 

خیلی هم عالیه طراحی لباس 

من عاشقشم

راستی عاشق توهم هستم

منم مثل خووم باباییم به شدت

البته عاشق مامانم هم هستم


همه میدونیم خوب بودن خیلی خوبه، ولی هیچکس خوب نیست.
خدا رو شکر که زنده ان  خوشبحالشون  خیلی هم عالیه طراحی لباس  من عاشقشم راستی عاشق ...

بابام عشقمه

خدا خانوادتو برات حفظ کنه❤🌷

همه بار اول ثبت نام کردن پس انقد نگیدکاربریت یا عضویتت مبارک از نظرم خوشت نیومد مشکل خودته سوال کردی  از قضاوت متنفرم پس ن بکن ن میکنم قبل از هر حرفی یکم فکر کردن بد نیست

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز