2789
عنوان

وکس

| مشاهده متن کامل بحث + 329 بازدید | 34 پست
من برای هردفعه یدونه میندازم 

پس خیلی به صرفه هست ارایشگاه ۱۰تومن میگیره

این همه آدم رفتند و نیامده اند؛ و فقط یک نفر است که رفت و هنوز هم در تاریخ دارند میگویند:‏ نیامد نیامد😭😭

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

آره من ک راضیم خوب چی میکنم تازه خودم حساس ترم دقیق تر بر میدارم😊بعد هرجا رو دوبار وکس نکن چون ممکن ...

کدومش بهتره الوورا. یا عسل یا زغالی؟؟؟

این همه آدم رفتند و نیامده اند؛ و فقط یک نفر است که رفت و هنوز هم در تاریخ دارند میگویند:‏ نیامد نیامد😭😭
من وکس خریدم براناحیه بیکینی چندتارموبیشترنکندولی براموهای دستم خوب بود

درد داره اونجا من که جرات ندارم

این همه آدم رفتند و نیامده اند؛ و فقط یک نفر است که رفت و هنوز هم در تاریخ دارند میگویند:‏ نیامد نیامد😭😭
من ک ٢٥میدادم برای وکس درصورتی خودم دونه ای ٣میخرم

اینجا تا چند ماه قبل ده تومن بود الان چند ماهه نرفتم 

این همه آدم رفتند و نیامده اند؛ و فقط یک نفر است که رفت و هنوز هم در تاریخ دارند میگویند:‏ نیامد نیامد😭😭
درد داره اونجا من که جرات ندارم


دردش چندثانیه س قابل تحمله

🌹لطفا یه صلوات واسه سلامتی تودلیم می‌فرستین بهم بگین منم واسه حاجت رواییتون می‌فرستم🌹                           💚 اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَة وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بَنیها وَ سِرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُک 💚                   
آلوورا بهتره من عسلی استفاده کردم جوش زدم

دستگاهش چنده؟جدیدا قیمت ندارید؟

این همه آدم رفتند و نیامده اند؛ و فقط یک نفر است که رفت و هنوز هم در تاریخ دارند میگویند:‏ نیامد نیامد😭😭

[QUOTE=92917768]دردش چندثانیه س قابل تحمله[/QUOTE اخه زود هم درمییاد اعصاب ادم خورد میشه 

این همه آدم رفتند و نیامده اند؛ و فقط یک نفر است که رفت و هنوز هم در تاریخ دارند میگویند:‏ نیامد نیامد😭😭
[QUOTE=92917768]دردش چندثانیه س قابل تحمله[/QUOTE اخه زود هم درمییاد اعصاب ادم خورد میشه 

اتفاقا تانزدیک یک ماه تمیزی وقتیم درمیان نسبت به اول ظریفترن واپی  آسونترمیشه

🌹لطفا یه صلوات واسه سلامتی تودلیم می‌فرستین بهم بگین منم واسه حاجت رواییتون می‌فرستم🌹                           💚 اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَة وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بَنیها وَ سِرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُک 💚                   
اتفاقا تانزدیک یک ماه تمیزی وقتیم درمیان نسبت به اول ظریفترن واپی  آسونترمیشه

راهی داره بی حس بشه ؟اخه موها خیلی ضخیمه لعنتی

این همه آدم رفتند و نیامده اند؛ و فقط یک نفر است که رفت و هنوز هم در تاریخ دارند میگویند:‏ نیامد نیامد😭😭
اتفاقا تانزدیک یک ماه تمیزی وقتیم درمیان نسبت به اول ظریفترن واپی  آسونترمیشه

واسه اونجا هم شمع استفاده میکنی یاموم؟

این همه آدم رفتند و نیامده اند؛ و فقط یک نفر است که رفت و هنوز هم در تاریخ دارند میگویند:‏ نیامد نیامد😭😭
راهی داره بی حس بشه ؟اخه موها خیلی ضخیمه لعنتی


میگن پمادزایلاپی خوبه ولی من استفاده نکردم

🌹لطفا یه صلوات واسه سلامتی تودلیم می‌فرستین بهم بگین منم واسه حاجت رواییتون می‌فرستم🌹                           💚 اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَة وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بَنیها وَ سِرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُک 💚                   
واسه اونجا هم شمع استفاده میکنی یاموم؟


موم خوبه

🌹لطفا یه صلوات واسه سلامتی تودلیم می‌فرستین بهم بگین منم واسه حاجت رواییتون می‌فرستم🌹                           💚 اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَة وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بَنیها وَ سِرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُک 💚                   
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

کد نت نامحدود

fotameta | 19 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز