2777
2789
عنوان

وکس

329 بازدید | 34 پست

خانوما من بخوام تو خونه خودم وکس کنم باید چی بخرم 

این همه آدم رفتند و نیامده اند؛ و فقط یک نفر است که رفت و هنوز هم در تاریخ دارند میگویند:‏ نیامد نیامد😭😭

شمع عدسی شنیدم  به نظرتون خوبه میگفت هر عدد سه تومن

این همه آدم رفتند و نیامده اند؛ و فقط یک نفر است که رفت و هنوز هم در تاریخ دارند میگویند:‏ نیامد نیامد😭😭

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

من همیشه تو خونه وکس میکنم اگه توانایی شو داری دستگاه وکس بخر اگرم ن ک وکسارو بنداز داخل ی ظرف نسوز بزار رو بخار آب جوش آب ک شد با انگشتت بزار رو صورتت و بکن ب همین راحتی

خواستن همیشه توانستن نیست....                            گاهی داغیست ک تا ابد بر دل میماند... 
هر کدوم اندازه اش چقدره برای یه بار میشه؟؟

من همیشه دوتا میگیرم برا کل صورتم استفاده میکنم آره خوبه

خواستن همیشه توانستن نیست....                            گاهی داغیست ک تا ابد بر دل میماند... 

من توخونه میندازم صورت  اصلا تمیز نمیکنه فقط با بند راضی میشم چون وکس میکنی بعدش بند باید بندازی موهای بلند فقط برمیداره

اره وکس سکه ای بخر یه ظرف کوچولو بخر بزار روی کتری یا سماور با بخار ابش حل میشه میتونی بزاری

موهای سفیدی ک هی داره رو سرمون زیاد میشه...ارث بابامون نیست!!!‌حرف های نزده تو دلمونه.
من همیشه تو خونه وکس میکنم اگه توانایی شو داری دستگاه وکس بخر اگرم ن ک وکسارو بنداز داخل ی ظرف نسوز ...

شما چه وکسی میخری از همین مدل که میگن عدسی؟

این همه آدم رفتند و نیامده اند؛ و فقط یک نفر است که رفت و هنوز هم در تاریخ دارند میگویند:‏ نیامد نیامد😭😭
من توخونه میندازم صورت  اصلا تمیز نمیکنه فقط با بند راضی میشم چون وکس میکنی بعدش بند باید بنداز ...

یکی بسه واسه یه بار شما چند میخرید؟

این همه آدم رفتند و نیامده اند؛ و فقط یک نفر است که رفت و هنوز هم در تاریخ دارند میگویند:‏ نیامد نیامد😭😭
شما چه وکسی میخری از همین مدل که میگن عدسی؟

آره از همینا ميندازم داخل کاسه میذارم رو بخار آب جوش روی کتر بعد استفاده میکنم

خواستن همیشه توانستن نیست....                            گاهی داغیست ک تا ابد بر دل میماند... 

من وکس خریدم براناحیه بیکینی چندتارموبیشترنکندولی براموهای دستم خوب بود

🌹لطفا یه صلوات واسه سلامتی تودلیم می‌فرستین بهم بگین منم واسه حاجت رواییتون می‌فرستم🌹                           💚 اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَة وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بَنیها وَ سِرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُک 💚                   
من همیشه دوتا میگیرم برا کل صورتم استفاده میکنم آره خوبه

تمیز میشه من تو ارایشگاه انجام داده راضی بودم این دفعه میخوام خودم انجام بدم

این همه آدم رفتند و نیامده اند؛ و فقط یک نفر است که رفت و هنوز هم در تاریخ دارند میگویند:‏ نیامد نیامد😭😭
آره از همینا ميندازم داخل کاسه میذارم رو بخار آب جوش روی کتر بعد استفاده میکنم

ممنون

این همه آدم رفتند و نیامده اند؛ و فقط یک نفر است که رفت و هنوز هم در تاریخ دارند میگویند:‏ نیامد نیامد😭😭
تمیز میشه من تو ارایشگاه انجام داده راضی بودم این دفعه میخوام خودم انجام بدم

آره من ک راضیم خوب چی میکنم تازه خودم حساس ترم دقیق تر بر میدارم😊بعد هرجا رو دوبار وکس نکن چون ممکنه پوستت بسوزه حواست باشه

خواستن همیشه توانستن نیست....                            گاهی داغیست ک تا ابد بر دل میماند... 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

اصفهان

bahreow | 6 ثانیه پیش

هعیی چیکار کنم

niloxyxy | 21 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز