2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

قربونت من هم خیلی خوشحال شدم

حالا خودمون رو لاغر کنیم شوهرامون هم کیف میکنن .... شوهر من که میخونده میگه با این رژیم ها نمیشه لاغر کرد

اما بهش ثابت میکنم ......... میخوام بشم باربی تر از قبل ازدواجم
ووووووووووووو

راستی من یک سایتی هم میرم

حدودا یک هفتهس همینجا بهم پیشنهاد شد
برام ایمیل میاد دکتر خردمند
فوق العاده تاثیر روحی داره
اگه دوس داشتی میل ت رو بزار
برات سند میکنم
عزیزم من باید جمع کنم . برم دیرم شده تا فردا فعلا بای
...هیچ با هیچ برابر نیست!!!!!!!!!!.
..0......



سلام دوستای باربی خودم . حالتون خوبه ؟ بچه ها منم جمعه خیلی خوردم . ناهار مهمون بودم . شام هم مهمون داشتم . در کل جرات نکردم بشمارم . الانم که نشستم مینویسم خیلی اعصاب نداشتم رفتم 1دونه نودالیت درست کردم و تا ته خوردم :-( . در کل بچه ها من همکارم رفته مرخصی و من اصلا وقت ندارم بیام . فقط شبا میام چک میکنم . خوش و سلامت و خوش هیکل باشیننننننننننننننننننننننننن.
ارشک پسر طلای مامان , خدایا هزار بار شکر به خاطره این معجزه
راستی الان دیدم
نیره جان اتکینز رژیم خیلی خوبیه ولی واسه کسی خوبه که هیچ بیماری نداشته باشه

اساسش هم انواع گوشت ها + آب فراوان 12-16 لیوان در روز+سبزیجاتی مثل کرفس و کاهو

و خیلی سریع وزن رو پایین میاره
4 هفته طول میکشه و هفته اولشه که سخته چون هفته اول برای اولین بار کربوهیدرات به بدن نمیرسه

و با اینکه کاملا سیر هستی و به اندازه سیر شدن غذا میخوری و گرسنگی نداره... اما چون قند و شکر و کربوهیدرات رو

قطع کردی . احساست شبیه روزه دار هاس
...هیچ با هیچ برابر نیست!!!!!!!!!!.
..0......



سلام منم اومدم

خوبی ندا جون خوش می گذره این سری رژیم من تا سه شنبه طول می کشه و چهارشنبه صبح خودم رو وزن می کنم . دیروز هم :

یک کف دست نان لواش 18
یک عدد کتلت 170
100 گرم برنج دمپخت 105
4 عدد قند 40
یک عدد خرما 20

353 اگر اشتباه نکنم !!!!!!!!

بهاره جون با این رژیم 4 هفته ای چقدر کم کردی ؟
سلام نیره جون .. من با اتکینز راضی بودم.. اما دندونهام ضعیف بود اخه تازه بچه رو از شیر گرفته بودم
دندون درد شدم رها کردم... اما کسانی رو میشناسم که تا 15 کیلو هم ظرف 2 ماه کم کردن
اما سالم بودن ...ورزش هم داشتند

قد کنونی : 158 قد ایده آل : ... اضافه یا کمبود قد : ...
وزن کنونی : 60 وزن ایده آل : 56 اضافه یا کمبود وزن : 4
دور سر کنونی : ... دور سر ایده آل : ... اضافه یا کمبود دور سر : ...

من الام 4 کیلو باقی مونده تا اضافه م تموم شه ................وای خوشحالم
...هیچ با هیچ برابر نیست!!!!!!!!!!.
..0......



عزیزم اضافه من کم بود اما من یه بدی داره بدنم

دیر بالا پایین میره وزنم. از فروردین به هر دری زده دریغ از 100 گرم کم شدن رفتم دکتر تغذیه با دستورش 21 کیلو رفتم بالا

افسردگی گرفتم از غصه
...هیچ با هیچ برابر نیست!!!!!!!!!!.
..0......



ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792