2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من تا حالا یه کف دست نان لواش و یک عدد کتلت و یه دونه خرما خوردم ============= 170

بهاره جون با این فرمولی که شما دادید من محاسبه کردم هفته ای 6173 کالری باید کم کنم ولی شما به من گفتین 7200 چجوریه ؟
عزیزم من سرم خیلی شلوغه دلگیر نشو گلم
الان محاسبات تو پیشم نیست اما حتما جمع کل کالریت 14200 بوده که 7000

ازش کم کردم .... شده اینقدر

در هر حال هر جور دوست داری میتونی تنظیم کنی .

نان لواش18+
کتلت 200+
خرما 20
========238 کالری شده
...هیچ با هیچ برابر نیست!!!!!!!!!!.
..0......



من برات ضربدر 1.3 کردم

گفتم حتما فعالیتت بیشتره .... کتلت هم 150 تا 200 بستگی به اندازه ش داره عزیزم

باز هر جوری خودت صلاح میدونی
همون کارو بکن
...هیچ با هیچ برابر نیست!!!!!!!!!!.
..0......



نمیدونم خودت بهتر میدونی . من چون خودم بچه م کوچیکه و خیلی کار سرم میریزه

با 1.2 که شروع کردم مشکل داشتم

کم میاوردم.... 1.375 هم به نظرم برام زیاد می اومد .. چون اون قدر فعالیت ندارم از صبح که میام اینجا تا عصری میشینم

بنابراین 1.3 رو انتخاب کردم . از شما هم اونروز سوال کردم ... به نظرم اومد 1.2 براتون کم باشه

نیره جون باز خودت بهتر میدونی اما یه جوری انتخاب کن کم نیاری

چ.ن به هر حال مسولیت بچه و همسرت با شماس
...هیچ با هیچ برابر نیست!!!!!!!!!!.
..0......



آره خیلی . من 83 بودم گفتم که با رژیم کانادایی شدم 80 که خیلی اذیت شدم ، زمانی که 83 کیلو بودم خیلی پف داشتم با این 3 کیلو یه کم پفم خوابید احساس خوبی دارم حالا ببین اگه 70 بشم چی می شههههههههه

و خوشحال تر از اون اینه که با شما و ندا جون آشنا شدم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792