2789
عنوان

عکس بیبی چک

| مشاهده متن کامل بحث + 363 بازدید | 66 پست

آخه میدونید قبلا دوره هام سی روزه بود ماه پیش که اقدام بودم شد ۴۲روزه واسه همینه که سردرگمم، الان روز ۴۲م دورمه

بهترین لحظه زندگی من شد لحظه ای که عدد بتای بارداریم نشون داد تودلی مامان هههههههست خواب نیست رویا نیست واقعیته

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم بی بی من ببین فروردین ماه

سلام نی‌نی، حال عجیبی دارم یه حال خیلی خوب، یه حس تازه انگاری روبه‌روی من از امروز در یه دنیای خیالی بازه دنیایی که با اون به هم رسیدیم بدون تو یه لحظه اون‌جا نیستم تو اومدی پا تو دلم گذاشتی تو با منی، من دیگه تنها نیستم🤰
بازم فردا بزن .دارو مصرف کردی؟

نه عزیزم هیچ دارویی

بهترین لحظه زندگی من شد لحظه ای که عدد بتای بارداریم نشون داد تودلی مامان هههههههست خواب نیست رویا نیست واقعیته
جدی  یعنی در اصل از تاریخ پریودت ۱۲ روز گذشته ؟؟

آره ولی خب ماه پیش که اقدام داشتم ۴۲ روزه شد سیکلم

بهترین لحظه زندگی من شد لحظه ای که عدد بتای بارداریم نشون داد تودلی مامان هههههههست خواب نیست رویا نیست واقعیته
فردا بزن ان شاءالله بارداری

خدا از زبونت بشنوه خواااهر

بهترین لحظه زندگی من شد لحظه ای که عدد بتای بارداریم نشون داد تودلی مامان هههههههست خواب نیست رویا نیست واقعیته
ن  


من بعد چهار روز تاخیر بتام‌ سیصد بود دوروز بعدش هم نهصد همه میگفتن پایینه یه دکترهم گفت احتمالا خارج رحمه ولی دکتری که تحت نظرش بودم وقتی بتاها رو دیدی دوباره فرستاد ازمایش که باز شده بود هزارونهصد گفت چون تنبلی تخمدان داشتی و پریودی نامنظم احتمال زیاد لقاح دیر انجام شده و بتات همینکه چهل وهشت ساعت بالا میره یعنی همه چی خوبه ...شماهم چهل وهشت ساعت بعد ازمایش تو همون ازمایشگاه برو بتا بده انشاالله که دوبرابر میشه 

عزیزم بی بی من ببین فروردین ماه

بعد چن دیقه اینجوری شد، نتیجش؟

بهترین لحظه زندگی من شد لحظه ای که عدد بتای بارداریم نشون داد تودلی مامان هههههههست خواب نیست رویا نیست واقعیته
بارداری؟

ن پوچ بود پریود شدم  با لخته 

سلام نی‌نی، حال عجیبی دارم یه حال خیلی خوب، یه حس تازه انگاری روبه‌روی من از امروز در یه دنیای خیالی بازه دنیایی که با اون به هم رسیدیم بدون تو یه لحظه اون‌جا نیستم تو اومدی پا تو دلم گذاشتی تو با منی، من دیگه تنها نیستم🤰
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز