سلام عزیزم خوبی؟ میشه جواب منو بدی
عزیزم تورو خدا تونستی ج بده
من ۳ روز از موعدم گذشته بیبی زدم منفی بود و پری نشدم
الان تو این تاپیک دیدم شما گفتی ۲۰ روز بعد موعدت بیبی چکت مثبت شده یا ده روز؟
یعنی قبل این چن روز بیبی چکات منفی بوده؟
راستی نی نی گلت چیه؟