2789

ایرانی بخر 

 چه بی انصاف بود کسی که اولین بار زن را جنس مخالف نامید! زن جنس مکملی است که اگر نبود زندگی به دل هیچ مردی نمی نشست ... ❤خدایا نگاهتو از منو زندگیم بر ندار😘💖تمام زندگی من 👈ستیا و باباش😍😘🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤امضام مال چند سال قبله دخترمو از دست دادم تو اوج شیرین زبونیش میشه برای آرامش دل منو باباش دعا کنید😭💔خدایا میشه دوباره بغلمو با دستات پر کنی خیلی خسته ام😢😔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

امرسان بخر دوقلو خیلی قشنگه هم ما داریم خیلی خوب کار میکنه

زنیکه از شوهرش طلاق گرفته و باز ازدواج کرده و دوستپسرهم داره  اومده به من میگه شوهر نکنیااا   اشغال تو چیزی گذاشتی بمونه؟    ته دیگشم خوردی که  

هیمالیا عالیه

 چه بی انصاف بود کسی که اولین بار زن را جنس مخالف نامید! زن جنس مکملی است که اگر نبود زندگی به دل هیچ مردی نمی نشست ... ❤خدایا نگاهتو از منو زندگیم بر ندار😘💖تمام زندگی من 👈ستیا و باباش😍😘🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤امضام مال چند سال قبله دخترمو از دست دادم تو اوج شیرین زبونیش میشه برای آرامش دل منو باباش دعا کنید😭💔خدایا میشه دوباره بغلمو با دستات پر کنی خیلی خسته ام😢😔

برو بانه قاچاقی برات بیارن

خدا من همیشه به بزرگی توایمان دارم واینکه همیشه کنارمی بازم کمکم کن بهت نیاز دارم بهم لیاقت مادری عطاکردی ودراوج ناامیدی چراغ خونمو پرنورتر کردی تو خودت مواظب عزیز تودلم باش همیشه خودم رو به تو سپردم خداااایا جگر گوشمو فقط به تو میسپاارم خدا اون نفس منه میدونی که امیدم رو ناامید نکن الهی امین 💕💖قربون صدای قلبت امیدمادر😍

۲۰تومنه ساید حتی اسنوا که ایرانیه

سلام  من تک فرزندم آذر ۸۹با شوهرم دوست شدم اردیبهشت ۹۲عقد کردیم و مهر ۹۴عروسی کردیم و ۱۲فروردین اقدام کردیم برای بارداری ولی ۱۸خرداد ۹۸بچم سقط شد به خاطر تصادف دعا کنید این روزا زود بگذره و بشه ۳ماه تا دوباره اقدام کنم لطفا یه صلوات بفرستید تا زندگیم همچیش رو روال بیوفته            اگه م مشکلات برداریم زندگی شیرین میشه
چ مارکی

گفتم که هیمالیا تو اشناها داشتن خیلی خوبه با پول شما هم میشه خرید

 چه بی انصاف بود کسی که اولین بار زن را جنس مخالف نامید! زن جنس مکملی است که اگر نبود زندگی به دل هیچ مردی نمی نشست ... ❤خدایا نگاهتو از منو زندگیم بر ندار😘💖تمام زندگی من 👈ستیا و باباش😍😘🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤امضام مال چند سال قبله دخترمو از دست دادم تو اوج شیرین زبونیش میشه برای آرامش دل منو باباش دعا کنید😭💔خدایا میشه دوباره بغلمو با دستات پر کنی خیلی خسته ام😢😔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792