چه بی انصاف بود کسی که اولین بار زن را جنس مخالف نامید! زن جنس مکملی است که اگر نبود زندگی به دل هیچ مردی نمی نشست ... ❤خدایا نگاهتو از منو زندگیم بر ندار😘💖تمام زندگی من 👈ستیا و باباش😍😘🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤امضام مال چند سال قبله دخترمو از دست دادم تو اوج شیرین زبونیش میشه برای آرامش دل منو باباش دعا کنید😭💔خدایا میشه دوباره بغلمو با دستات پر کنی خیلی خسته ام😢😔
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
چه بی انصاف بود کسی که اولین بار زن را جنس مخالف نامید! زن جنس مکملی است که اگر نبود زندگی به دل هیچ مردی نمی نشست ... ❤خدایا نگاهتو از منو زندگیم بر ندار😘💖تمام زندگی من 👈ستیا و باباش😍😘🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤امضام مال چند سال قبله دخترمو از دست دادم تو اوج شیرین زبونیش میشه برای آرامش دل منو باباش دعا کنید😭💔خدایا میشه دوباره بغلمو با دستات پر کنی خیلی خسته ام😢😔
خدا من همیشه به بزرگی توایمان دارم واینکه همیشه کنارمی بازم کمکم کن بهت نیاز دارم بهم لیاقت مادری عطاکردی ودراوج ناامیدی چراغ خونمو پرنورتر کردی تو خودت مواظب عزیز تودلم باش همیشه خودم رو به تو سپردم خداااایا جگر گوشمو فقط به تو میسپاارم خدا اون نفس منه میدونی که امیدم رو ناامید نکن الهی امین 💕💖قربون صدای قلبت امیدمادر😍
سلام من تک فرزندم آذر ۸۹با شوهرم دوست شدم اردیبهشت ۹۲عقد کردیم و مهر ۹۴عروسی کردیم و ۱۲فروردین اقدام کردیم برای بارداری ولی ۱۸خرداد ۹۸بچم سقط شد به خاطر تصادف دعا کنید این روزا زود بگذره و بشه ۳ماه تا دوباره اقدام کنم لطفا یه صلوات بفرستید تا زندگیم همچیش رو روال بیوفته اگه م مشکلات برداریم زندگی شیرین میشه
گفتم که هیمالیا تو اشناها داشتن خیلی خوبه با پول شما هم میشه خرید
چه بی انصاف بود کسی که اولین بار زن را جنس مخالف نامید! زن جنس مکملی است که اگر نبود زندگی به دل هیچ مردی نمی نشست ... ❤خدایا نگاهتو از منو زندگیم بر ندار😘💖تمام زندگی من 👈ستیا و باباش😍😘🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤امضام مال چند سال قبله دخترمو از دست دادم تو اوج شیرین زبونیش میشه برای آرامش دل منو باباش دعا کنید😭💔خدایا میشه دوباره بغلمو با دستات پر کنی خیلی خسته ام😢😔