2789

ایرانی بخر 

 چه بی انصاف بود کسی که اولین بار زن را جنس مخالف نامید! زن جنس مکملی است که اگر نبود زندگی به دل هیچ مردی نمی نشست ... ❤خدایا نگاهتو از منو زندگیم بر ندار😘💖تمام زندگی من 👈ستیا و باباش😍😘🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤امضام مال چند سال قبله دخترمو از دست دادم تو اوج شیرین زبونیش میشه برای آرامش دل منو باباش دعا کنید😭💔خدایا میشه دوباره بغلمو با دستات پر کنی خیلی خسته ام😢😔

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

امرسان بخر دوقلو خیلی قشنگه هم ما داریم خیلی خوب کار میکنه

زنیکه از شوهرش طلاق گرفته و باز ازدواج کرده و دوستپسرهم داره  اومده به من میگه شوهر نکنیااا   اشغال تو چیزی گذاشتی بمونه؟    ته دیگشم خوردی که  

هیمالیا عالیه

 چه بی انصاف بود کسی که اولین بار زن را جنس مخالف نامید! زن جنس مکملی است که اگر نبود زندگی به دل هیچ مردی نمی نشست ... ❤خدایا نگاهتو از منو زندگیم بر ندار😘💖تمام زندگی من 👈ستیا و باباش😍😘🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤امضام مال چند سال قبله دخترمو از دست دادم تو اوج شیرین زبونیش میشه برای آرامش دل منو باباش دعا کنید😭💔خدایا میشه دوباره بغلمو با دستات پر کنی خیلی خسته ام😢😔

برو بانه قاچاقی برات بیارن

خدا من همیشه به بزرگی توایمان دارم واینکه همیشه کنارمی بازم کمکم کن بهت نیاز دارم بهم لیاقت مادری عطاکردی ودراوج ناامیدی چراغ خونمو پرنورتر کردی تو خودت مواظب عزیز تودلم باش همیشه خودم رو به تو سپردم خداااایا جگر گوشمو فقط به تو میسپاارم خدا اون نفس منه میدونی که امیدم رو ناامید نکن الهی امین 💕💖قربون صدای قلبت امیدمادر😍

۲۰تومنه ساید حتی اسنوا که ایرانیه

سلام  من تک فرزندم آذر ۸۹با شوهرم دوست شدم اردیبهشت ۹۲عقد کردیم و مهر ۹۴عروسی کردیم و ۱۲فروردین اقدام کردیم برای بارداری ولی ۱۸خرداد ۹۸بچم سقط شد به خاطر تصادف دعا کنید این روزا زود بگذره و بشه ۳ماه تا دوباره اقدام کنم لطفا یه صلوات بفرستید تا زندگیم همچیش رو روال بیوفته            اگه م مشکلات برداریم زندگی شیرین میشه
چ مارکی

گفتم که هیمالیا تو اشناها داشتن خیلی خوبه با پول شما هم میشه خرید

 چه بی انصاف بود کسی که اولین بار زن را جنس مخالف نامید! زن جنس مکملی است که اگر نبود زندگی به دل هیچ مردی نمی نشست ... ❤خدایا نگاهتو از منو زندگیم بر ندار😘💖تمام زندگی من 👈ستیا و باباش😍😘🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤امضام مال چند سال قبله دخترمو از دست دادم تو اوج شیرین زبونیش میشه برای آرامش دل منو باباش دعا کنید😭💔خدایا میشه دوباره بغلمو با دستات پر کنی خیلی خسته ام😢😔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792