2777
2789
عنوان

قلب

97 بازدید | 6 پست

سلام بچه ها من هشت هفتم بنظرتون قلب نی نیم تشکیل شده؟دکتر سونو نوشته میترسم برم تشکیل نسده باشه استرس بگیرم،درد یا لکه بینیم ندارم

(دوقلو باردارم) میشه واسم دعا کنید مشکلم حل شه مریضیه خطرناکی نباشه با دلخوشی بمونم بالا سر بچه هام واسشون مادری کنم؟تورو خدا دعام کنید😭

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


به سلامتی طبیعی آدم از روز اول استرس داااااااره تا وقتی بچه  بیاد تو بغلتش از اون به بعدماسترسها خوشی ها و نگرانی های خودشو داره .مزه اش به همین دلنگرانی هاشه دیگه .مادر شدی دیگه باید خیلی قوی باشی 

هر کس به اخلاق گندی داره دیگه ولش کن مهم ذهن خوومه که اروم و خالی باسه اینقد فکر و خیال میکنم فردا سکته کنم ببفتم کی میاد یه لبوان اب بده دستم والا
آره عزیزم انقدم حال میده واسه اولین بار صدای قلبشو میشنوی به نظرم صداشو ضبط کن باگوشی چیزی

با صلاح خدا شنیدم صدای قلبشو میخوام ظبط کنم شوهرم گوش بده😍چون نیست پیشم

(دوقلو باردارم) میشه واسم دعا کنید مشکلم حل شه مریضیه خطرناکی نباشه با دلخوشی بمونم بالا سر بچه هام واسشون مادری کنم؟تورو خدا دعام کنید😭
با صلاح خدا شنیدم صدای قلبشو میخوام ظبط کنم شوهرم گوش بده😍چون نیست پیشم

منم تنها رفتم خیلی لحظه خوبی .گروپ گروپ گروپ 

هر کس به اخلاق گندی داره دیگه ولش کن مهم ذهن خوومه که اروم و خالی باسه اینقد فکر و خیال میکنم فردا سکته کنم ببفتم کی میاد یه لبوان اب بده دستم والا
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792