2777
2789
عنوان

قلب

97 بازدید | 6 پست

سلام بچه ها من هشت هفتم بنظرتون قلب نی نیم تشکیل شده؟دکتر سونو نوشته میترسم برم تشکیل نسده باشه استرس بگیرم،درد یا لکه بینیم ندارم

(دوقلو باردارم) میشه واسم دعا کنید مشکلم حل شه مریضیه خطرناکی نباشه با دلخوشی بمونم بالا سر بچه هام واسشون مادری کنم؟تورو خدا دعام کنید😭

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

به سلامتی طبیعی آدم از روز اول استرس داااااااره تا وقتی بچه  بیاد تو بغلتش از اون به بعدماسترسها خوشی ها و نگرانی های خودشو داره .مزه اش به همین دلنگرانی هاشه دیگه .مادر شدی دیگه باید خیلی قوی باشی 

هر کس به اخلاق گندی داره دیگه ولش کن مهم ذهن خوومه که اروم و خالی باسه اینقد فکر و خیال میکنم فردا سکته کنم ببفتم کی میاد یه لبوان اب بده دستم والا
آره عزیزم انقدم حال میده واسه اولین بار صدای قلبشو میشنوی به نظرم صداشو ضبط کن باگوشی چیزی

با صلاح خدا شنیدم صدای قلبشو میخوام ظبط کنم شوهرم گوش بده😍چون نیست پیشم

(دوقلو باردارم) میشه واسم دعا کنید مشکلم حل شه مریضیه خطرناکی نباشه با دلخوشی بمونم بالا سر بچه هام واسشون مادری کنم؟تورو خدا دعام کنید😭
با صلاح خدا شنیدم صدای قلبشو میخوام ظبط کنم شوهرم گوش بده😍چون نیست پیشم

منم تنها رفتم خیلی لحظه خوبی .گروپ گروپ گروپ 

هر کس به اخلاق گندی داره دیگه ولش کن مهم ذهن خوومه که اروم و خالی باسه اینقد فکر و خیال میکنم فردا سکته کنم ببفتم کی میاد یه لبوان اب بده دستم والا
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792