2777
2789
عنوان

هیدروسفالی

41330 بازدید | 171 پست

توروخداکمکم کنین کی توهفته ۲۸بهش گفتن ک بچش هیدروسفالی پیشرفتس یعنی ۳۰میلی اب توسرشه رفتم سونوگرافی توهفته۲۸گف بچم هیدروسفالی پیشرفته داره ی طرف سرش۲۵میلی ی طرف دیگ۳۰میلی توروخدابگین اگ ب دنیابیادناقص یاسرش بزرگ وچشاش انحراف پییدامیکنه کی بچش اینطوری بوده بعدزایمان چ شکلی شده خوب شده باشنت خوب میشه یانه نمیتونمم سقطش کنم اخه بچه بزرگه هرکاری کنم ب دنیامیاددارم دیونه میشم کمک کنین 

شمایی ک امضامومیخونی ازخدامیخوام هرچی ک ازش میخوای +سلامتی بت بده میشه توام براسلامتی نی نیم ی صلوات بفرستی🙏🙏😔

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


نه توهفته ۱۷رفتم سونوگف همه چی بچه خوبه وهیدروسفالی نداره


شمایی ک امضامومیخونی ازخدامیخوام هرچی ک ازش میخوای +سلامتی بت بده میشه توام براسلامتی نی نیم ی صلوات بفرستی🙏🙏😔
توروخداکسی نیس

همسایه داییم بچه ش که به دنیا اومد فکر کنم همین مشکلو داشت...تا ۲سالگی عین نوزاد بود و سرش آب آورده بود و از بدنش بزرگتر بود...۲سالم بیشتر عمر نکرد

درخواست دوستی پذیرفته نمیشود مخصوصا آقایون نامحترم

پسر برادر شوهرم هیدروسفال بود بنده خدا ناقص بود سرش کوچیکو و هیچ حرکتی نداشت فقط گریه میکرد واروم نمیاد بعد از هجده سال بنده خدا فوت شد لطفا بچه رو سقط کن نزار زجر بکشه یه عمر خودتون هم پابندش می شید  گناه داره

به زنموم همینو گفتن ولی بدنیا اومد هیچ مشکلی نیس .من الان خودم مادرزادی هیدروسفالی هم یکم ولی هیچ مش ...

هیدروسفالیش چق بوده واس دخترم میگن پیشرفتس

شمایی ک امضامومیخونی ازخدامیخوام هرچی ک ازش میخوای +سلامتی بت بده میشه توام براسلامتی نی نیم ی صلوات بفرستی🙏🙏😔
بنظرم کورتاژ کن هرچندسخته ولی خداییش ب دنیابیادخیلی عذاب میکشه دلم میگیره سخته ولی خداکمکت کنه برو ب ...

نمیشه بچه بزرگه ب دنیامیادهیچ دکتری قبول نمیکنه بکشتش دارم دیونه میشم

شمایی ک امضامومیخونی ازخدامیخوام هرچی ک ازش میخوای +سلامتی بت بده میشه توام براسلامتی نی نیم ی صلوات بفرستی🙏🙏😔

سلام عزیززم اول خونسرد باش..من تجربه نزدیک دارم.سوالهاتو یکی یکی بگو جوابتو میدم.

شنت داخل سر میگدارند..خیلی هم چیز ترسناکی نیست..موهاش که بلند شه اصلا دیده نمیشه.

فقط مواطبت میخواد سر اش صربه نخوره.

از نظر ظاهر کاملا عادی.هوش بالا..

من مورد خودمو میگم البته.

مهربون باشیم با هم...در حد یک توقف با ماشین واسه خانمی که با کالسکه از خیابون رد میشه...در حد یک لبخند زدن به بچه ای که مامانش دیر اومده دنبالش تو مدرسه...در حد دادن یک دستمال به خانمی که تو اتوبوس دنبال دستمال تو کیف اشه...مهربون باشیم در حد کوچک...ولی همین کوچک ها ایران رو زیبااا میکنه.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز