2789
عنوان

بی بی چک

| مشاهده متن کامل بحث + 295 بازدید | 24 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دیگه کسی نبوده که بی بی چکش دیر مثبت شده باشه

از من تا قبل ده دقیقه هاله میندازه ولی خیلییی کم رنگ 

استرس دارم همش 😢

۳روز هم ب پری مونده 😣😣😣

خداوند دختر ها را آفرید تا گل ها بی نام نمانند 😍🌹مریم من دختر نازم🌹😍خدایا شکرت 😍
من نميتونم اونايي ك بي بي رو ميندازن درك كنم من تا چن روز نگه ميداشتم ب اميد مثبت شدنش😂😂😂😂 فردا ...

منم منفی ها مینداختم دور! 

اما تو سطل زباله توالت حالت رو به بالا میذارم تا شب هی سر میزنم😂😂😂

اتفاقا روز موعد پری زدم منفی بود، تا شب هم مثبت نشد! 

سه روز بعد زدم همون لحظه مثبت شد😁

                                   خدایا شکرت🙏                                      ذخیره تخمدانم کمه اگه سوالی در این مورد داشتین تاپیک آخر خودم بپرسید جواب میدم.     👇🏻👇🏻👇🏻                                              👨‍👩‍👧                                    بدن پس از زایمان عزیز من!                                      اول از همه من از تو متنفر نیستم، برعکس، من خیلی بهت افتخار میکنم.   تو یک انسان کامل رو در خودت رشد دادی، او را گرم و ایمن نگه داشتی و به او اجازه دادی تا رشد کند، سپس با شجاعت و از خود گذشتگی او را رها کردی تا به دنیا بیاید.   تو اورا تا زمانی که توانستی تغذیه کردی و من به این افتخار میکنم!!!         تو شکست نخوردی، تو کارهای شگفت انگیز انجام دادی... ممکن است متفاوت از گذشته باشی، اما زشت، آسیب دیده یا زخمی نیستی...     تو زیبا هستی و من به تو افتخار میکنم❤️

عزيزم اين قصل همه دارن عقب ميندازن من ٧ روز عقب انداختن پريود شدم همين ماه

خدايا خودت به خواست خودت گذاشتيش تو بدنم به خواست و اراده خودت بزارش توبغلم ❤️😍واسم صلوات بفرستين ممنون .خدايا اين يكي واسم نگه دار بعد اون دوتا خيلي سختي و غم كشيدم خدايا به همه و ني ني سايتها ني ني ك توفكرشن بده ممنونم🥰
منم منفی ها مینداختم دور!  اما تو سطل زباله توالت حالت رو به بالا میذارم تا شب هی سر میزنم😂😂 ...

خخخ خوشت مياد سرت تو سطل آشغال كني هي خواهرجان،؟ خو بذا روي روشوييش نگاه كن😂😂😂

خدا حفظش كنه ني نيتو💋💋💋

خخخ خوشت مياد سرت تو سطل آشغال كني هي خواهرجان،؟ خو بذا روي روشوييش نگاه كن😂😂😂 خدا حفظش كنه ني ن ...

دیگه از شوهرم خجالت میکشیدم، نزدیک دوسال هرماه ده تا بیبی چک حروم میکردم 🤦🏻‍♀️😂  

ممنون عزیزم💕همچنین

                                   خدایا شکرت🙏                                      ذخیره تخمدانم کمه اگه سوالی در این مورد داشتین تاپیک آخر خودم بپرسید جواب میدم.     👇🏻👇🏻👇🏻                                              👨‍👩‍👧                                    بدن پس از زایمان عزیز من!                                      اول از همه من از تو متنفر نیستم، برعکس، من خیلی بهت افتخار میکنم.   تو یک انسان کامل رو در خودت رشد دادی، او را گرم و ایمن نگه داشتی و به او اجازه دادی تا رشد کند، سپس با شجاعت و از خود گذشتگی او را رها کردی تا به دنیا بیاید.   تو اورا تا زمانی که توانستی تغذیه کردی و من به این افتخار میکنم!!!         تو شکست نخوردی، تو کارهای شگفت انگیز انجام دادی... ممکن است متفاوت از گذشته باشی، اما زشت، آسیب دیده یا زخمی نیستی...     تو زیبا هستی و من به تو افتخار میکنم❤️
دیگه از شوهرم خجالت میکشیدم، نزدیک دوسال هرماه ده تا بیبی چک حروم میکردم 🤦🏻‍♀️😂   ممنون عزی ...

عزيزمممم خداروشكر خدا دامنتو سبز كرد😍😍

منم ميپيچيدم تو دستمال كاغذي مياوردم لاي كتابام قايم ميكردم هي نگاه ميكردم😂😂😂

عزيزمممم خداروشكر خدا دامنتو سبز كرد😍😍 منم ميپيچيدم تو دستمال كاغذي مياوردم لاي كتابام قايم ميكرد ...

نی نی من که معجزه بود!  ذخیره تخمدانم کمه، دکترا میگفتن تخمک اهدایی... 

کلی التماس کردم گفتن با رضایت خودت یه بار ivf میکنیم! 

همه آزمایش ها رو انجام دادیم، داروهامو گرفتم یه میلیون و 700 (40تا آمپول)  فقط واسه روز سوم تا نهم پریود! 

پریود نشدم😁 

باز جالبه با هزار جور دارو پارسال باردار شدم پوچ بود، اما این معجزه کوچولو سالم و سلامت! 

دیگه اون داروها رو هم دادم خیریه مرکز ناباروری گفتم بدین اونایی که نیاز دارن

                                   خدایا شکرت🙏                                      ذخیره تخمدانم کمه اگه سوالی در این مورد داشتین تاپیک آخر خودم بپرسید جواب میدم.     👇🏻👇🏻👇🏻                                              👨‍👩‍👧                                    بدن پس از زایمان عزیز من!                                      اول از همه من از تو متنفر نیستم، برعکس، من خیلی بهت افتخار میکنم.   تو یک انسان کامل رو در خودت رشد دادی، او را گرم و ایمن نگه داشتی و به او اجازه دادی تا رشد کند، سپس با شجاعت و از خود گذشتگی او را رها کردی تا به دنیا بیاید.   تو اورا تا زمانی که توانستی تغذیه کردی و من به این افتخار میکنم!!!         تو شکست نخوردی، تو کارهای شگفت انگیز انجام دادی... ممکن است متفاوت از گذشته باشی، اما زشت، آسیب دیده یا زخمی نیستی...     تو زیبا هستی و من به تو افتخار میکنم❤️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

دعای عهد

zizi100 | 11 ثانیه پیش

چه مدلی بخرم

00yas | 2 دقیقه پیش
2791
2779
2792