2789
عنوان

بی بی چک

295 بازدید | 24 پست

سلام خواهرهای گل ...دیر ترین موقعی که بی بی چکتون  مثبت شد کی بود ....من الان پنج روزه عقب زدم ولی دیروز بعد از ظهر که بیبی زدم منفی شد الان امیدوار باشم به نظرتان یا نه

مادرم 🖤

عزیزم هفت روز باید صب کنی.من تا شیش روزم تاخیر داشم اما منفی بود

 بعد 9ماه خدا بهم نینی دادکه اونم تو پنج هفتگی از دست دادم.(31اردیبهشت 98😔)واسم دعاکنین زودی نینی بیارم....متاسفانه نینی دومم سقط شد در ۶ هفتگی.(۱۰مرداد۹۹)دوباره نینی دار شدم 😍برای تو دلیم دعا کنین 

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

دقیق منم مثل تو هستم استاتر شش روز گذشته ولی منفی هنوز یعنی من باردارم ؟ یا نه ؟

خدایا شکرت خودت مراقب همه چیز باش بارالها من که از دستم جز دعا کاری بر نمیاد.دوستت دارم خدا جونم هیچ کس رو ناامید نکن بارالها
ایشالله هر دو باردا باشیم ...حتما بیا تو تاریک خبر بده باشه عزیز

حتما عزیزم 

ان شاالله حاجت روا بشیم هر دومون 

خدایا شکرت خودت مراقب همه چیز باش بارالها من که از دستم جز دعا کاری بر نمیاد.دوستت دارم خدا جونم هیچ کس رو ناامید نکن بارالها
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792