2777
2789
عنوان

چشم نوزاد

8406 بازدید | 86 پست

سلام. پسرمن 2 ماهشه از وقتی به دنیا اومد چشم چپش کلا کوچکتر از راستشه هر جا بردم دکتر هر کدوم یه چیزی میگه اخریه گفت میکروفتالمی داره هیچ وقت خوب نمیشه زندگیم به هم ریخته فکرم خرابه همش با خودم درگیرم تو رو خدا اگه کسی تجربه داره بهم بگه. 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بچه دوماه ه بزار يكم بگذره 

نذر حضرت عباس كن چهل روزم يه دعايي رو بخون به نيت اينكه هيچي نيست ان شالله 

بعدم من پسر خالم تو چند ماهگي داشت كور ميشد نذر كردن وقتين نا أميد شدن ديگه بردنش شمال كه اخرين درياي زندگيشون ببينه

اومدن تهران بردن چكاب قبل عمل كه گفتن سالمه بچه 


دختر برادرشوهرمم وقتی نوزاد بود اینطوری بود تا تقریبا دوسالگی ولی الان خیلیییی کم دقت نکنی اصلا متوجه نمیشی 

یبار تو جمع دوستام به یکی گفتم سفسطه نکن عزیزِ من گفت چی؟ گفتم سفططه نکن😐 گفت یبار دیگه بگو🤨 گفتم سسفطه نکن😶 هیچی دیگه دوستیمو باهاش بهم زدم لعنتی خیلی پیگیر بود😕
زیاده محسوسه هرکی ببینه میفهمه اولا که به دنیا اومد تفاوتش بیشتر بود الان بهتر شده ولی بازم کوچکتره

باز بزرگتر که بشه تفاوتش کمتر میشه،به نظر من بیخود نگرانی کلا کله و چشم بچه ها تا 1سال کلی تغییر میکنه

عاشق پسرم هستم

روزهای اول هرچی میگفتم شوهرم و مادرم میگفتن نه اصلا اینطور نیست و....تا دوماهگی که دیگه مشخصصص بود رفتم تو داروخونه دارو بگیرم از مشاور پرسیدم گفت از نظر بینایی حتما معاینه بشه بدووو بدددو همون شب نوبت گرفتم بردمش کلی نذر کردم گفته بودن امکان این هست که اصلا دید نداشته باشه و باید جدی بگیرم اما دکتر معاینه کرد گفت مشکلی در دید نیست تا شش ماهگی رفته رفته کنار شد الانم خوب شده فقط کاهی اوقات خیلی کم کوچیکتر میشه درحدی که خودم با دقت میفهمم

بعضی وقتا با خودم فکر میکنم چطور این حجم از نفهمی تو کله به این کوچیکی جا شده😐
سلام ببخشید من پسرم دوروزه چشماش قی میکنه و زرد رنگه  دستش تو چشمش خورد بعد قرمز شد از اونروز ...

باچای تازه دم چشاشودرروزچندباربشور

زودخوب میشه

امیدت فقط به اون بالایی باشه
زیاده محسوسه هرکی ببینه میفهمه اولا که به دنیا اومد تفاوتش بیشتر بود الان بهتر شده ولی بازم کوچکتره

عزیزم میگی داره بهترمیشه انشاالله بهتربشه بعدشم اگه دیدی جزئی معلومه عمل کنی تاحدودی بهترمیشه جای نگرانی نیست

آی وی اف کردم منفی شد😭درد،درد،درد تامرگ 🖤این شدنصیب مااززندگی💔

باچای تازه دم چشاشودرروزچندباربشور زودخوب میشه

ممنون  حتما همینکارو میکنم

پستمو پاک کردم گفتم شاید استارتر ناراحت بشن

😔😔😔😔😭😭😭خدایا ناامیدمون کردی مسعودو بردی پیش خودت هر کسی امضامو دید برای عزیز از دست رفتمون فاتحه بخونید
به نظرتون من چیکار کنم دکتر بهش چی گفته بود؟ من تا زاهدان هم بردمش ولی گفتن معاینه زیر بیهوشی میخواد ...

واااا این دیگه چه دکتری بوده😳

بعضی وقتا با خودم فکر میکنم چطور این حجم از نفهمی تو کله به این کوچیکی جا شده😐
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز