حرف آخرمو بزنم و برم بخوابم :
هیچ زنی نمیاد از بَدیهای خودش تعریف کنه، هیچ زنی نمیره همهجا جار بزنه بگه من خیانت کردم، من بَدَم، من به شوهرم فحش میدم، من به شوهرم بیاحترامی میکنم، من شوهرمو میزنم، من شوهرمو آدم حساب نمیکنم، من بچهبازی در میارم و سر هر موضوع مسخرهای دعوا راه میندازم و قهر میکنم، من هرچی میشه به خانوادم میگم و بحث و درگیری رو شدیدتر میکنم... هیچکس نمیاد این حرفارو بزنه.. ولی چون نمیگن دلیل نمیشه که بگیم اصلا همچین زنایی وجود ندارن ..اتفاقا هستن زیادم هستن.. معلومه که صداشو در نمیارن.. ربطی هم به این نداره که بگیم لابد مرده بد بود که زنه بد شد.. پس اگه اینطوره این همه مردا بعداز ازدواج عصبی و بیحوصله و افسرده و سرد میشن، پس باید بگیم زناشون مقصر بودن که مرده بد شد...
بعضیا ذاتشون اینجوریه، مدلشون اینه.. ما پای درددل تموم مردای دنیا ننشستیم که بدونیم تو دلشون چی میگذره..اصلا مردای دنیا نه، همین مردای ایران.. پس فکر نکنیم همشون درحال ظلم کردن به ما هستن... مردایی که صبح تا شب جون میکنن و کارگری میکنن که زن و بچشون چیزی کم نداشته باشن... نگیم همشون فلان و بیسارن..جمع نبندیم..انصاف نیست..ما حرفای اونارو نشنیدیم..