2777
2789
عنوان

حرام ابدی

| مشاهده متن کامل بحث + 3807 بازدید | 146 پست
حرفتون منطقی نیس اصلا  از اون جانب هم نگاه کنید ک این خانوم ی اشتباهی کرد و زندگیشو از دست داد ...

خیانت نیس خب زنش سالم نبوده میخواد زن بگیره همون یه دخترو خب اگه زندگیشو دوسداش چرا خیانت کرده به شوهرش من با مهریه کار ندارم یه سوال پرسیدم فقط😐😁🌹

چرخ گردون گردوروزی برمراد مانرفت* دائما یکسان نباشد حال دوران غم مخور*
منم چیزی نمیگم که میگم مهریه تعلق میگیره سوال من کلا چیز دیگ بود رسید به بحث مهریه😐

میدونستی مجازات خیانت مرد هم اعدامه کار به اجرا شدنش ندارم ولی این مرد الان حکشم شرعیش اعدامه طرفشم متاهله نمیتونه ادعای صیغه کنه

دوم اینکه مهریه هم میخواسته بالا بکشه اونوقت شما نگران رابطه حرام ابدیش هستی؟! کلا همه جوره اوضاعش نابوده اونوقت حکم شرعی میخواد واسه آیندش 

اکثر زنان شرقی وظایف مادری یا همسر بودن رو هدفی همیشگی میدونن. به خاطر همین وقتی فرزند دیگه نیازی به مادر نداره و مستقل میشه یا با کم توجهی و درگیری همسر، شدیدا احساس پوچی میکنن. به این خاطر آمار افسردگی زنان در شرق خیلی بالاست. برای داشتن زندگی شاد و موفق، باید با پیشرفت در هدف های شخصی به عزت نفس خود احترام گذاشت.

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

میدونم. اکثرا طرف حق رو میگیرن و درستش هم اینه که ادم طرف حق رو بگیره ولی من چون به چشم دیدم چه ظلم ...

میدونم چی میگی عزیزم ولی خب به هر حال همیشه هم حق با خانوم ها نیس ی جاهایی واقعا زبون آدم بسته میشه از رفتار بعضیاشون

و اما در عالم رازیست ک جز به بهای خون فاش نگردد 
خیانت نیس خب زنش سالم نبوده میخواد زن بگیره همون یه دخترو خب اگه زندگیشو دوسداش چرا خیانت کرده به شو ...

الان این آقای شما با زنش تو گناه و خیانت جایگاه برابر داره دیگه ماسمالی بردار نیست

اکثر زنان شرقی وظایف مادری یا همسر بودن رو هدفی همیشگی میدونن. به خاطر همین وقتی فرزند دیگه نیازی به مادر نداره و مستقل میشه یا با کم توجهی و درگیری همسر، شدیدا احساس پوچی میکنن. به این خاطر آمار افسردگی زنان در شرق خیلی بالاست. برای داشتن زندگی شاد و موفق، باید با پیشرفت در هدف های شخصی به عزت نفس خود احترام گذاشت.
استارتر ببخشید میپرسم شما همون دختر هستی که ازش خاستگاری شده؟

امیدوارم اون زن نباشه

 چون اون زن هم اندازه ی زن و شوهر خائن مجرمه.

اکثر زنان شرقی وظایف مادری یا همسر بودن رو هدفی همیشگی میدونن. به خاطر همین وقتی فرزند دیگه نیازی به مادر نداره و مستقل میشه یا با کم توجهی و درگیری همسر، شدیدا احساس پوچی میکنن. به این خاطر آمار افسردگی زنان در شرق خیلی بالاست. برای داشتن زندگی شاد و موفق، باید با پیشرفت در هدف های شخصی به عزت نفس خود احترام گذاشت.
خیانت نیس خب زنش سالم نبوده میخواد زن بگیره همون یه دخترو خب اگه زندگیشو دوسداش چرا خیانت کرده به شو ...

عزیزم ایشون دارن وقت تلف میکنن تا به اجبار خانوم سابقشون مهریه رو ببخشن و در ازاش طلاقش بده و با بی آبرویی رهاش کنه بچسبه به زندگی جدیدش اینم ظلمه 

مهریه رو بدن و بسلامتی برن ازدواج کنن خدا به همراهشون 

و اما در عالم رازیست ک جز به بهای خون فاش نگردد 
عزیزم ایشون دارن وقت تلف میکنن تا به اجبار خانوم سابقشون مهریه رو ببخشن و در ازاش طلاقش بده و با بی ...

ازدواج دومش هم حرام ابدیه یه چند نفر دیگه رو لازمه بدبخت کنه

اکثر زنان شرقی وظایف مادری یا همسر بودن رو هدفی همیشگی میدونن. به خاطر همین وقتی فرزند دیگه نیازی به مادر نداره و مستقل میشه یا با کم توجهی و درگیری همسر، شدیدا احساس پوچی میکنن. به این خاطر آمار افسردگی زنان در شرق خیلی بالاست. برای داشتن زندگی شاد و موفق، باید با پیشرفت در هدف های شخصی به عزت نفس خود احترام گذاشت.
عزیزم ایشون دارن وقت تلف میکنن تا به اجبار خانوم سابقشون مهریه رو ببخشن و در ازاش طلاقش بده و با بی ...

اینکه بی ابروش نکرده دختره خودش باعث شده اینم نمیگه که کلا نمیدم

چرخ گردون گردوروزی برمراد مانرفت* دائما یکسان نباشد حال دوران غم مخور*

حرف آخرمو بزنم و برم بخوابم :

هیچ زنی نمیاد از بَدی‌های خودش تعریف کنه، هیچ زنی نمیره همه‌جا جار بزنه بگه من خیانت کردم، من بَدَم، من به شوهرم فحش میدم، من به شوهرم بی‌احترامی میکنم، من شوهرمو میزنم، من شوهرمو آدم حساب نمیکنم، من بچه‌بازی در میارم و سر هر موضوع مسخره‌ای دعوا راه میندازم و قهر میکنم، من هرچی میشه به خانوادم میگم و بحث و درگیری رو شدیدتر میکنم... هیچکس نمیاد این حرفارو بزنه.. ولی چون نمیگن دلیل نمیشه که بگیم اصلا همچین زنایی وجود ندارن ..اتفاقا هستن زیادم هستن.. معلومه که صداشو در نمیارن.. ربطی هم به این نداره که بگیم لابد مرده بد بود که زنه بد شد.. پس اگه اینطوره این همه مردا بعداز ازدواج عصبی و بی‌حوصله و افسرده و سرد میشن، پس باید بگیم زناشون مقصر بودن که مرده بد شد...

بعضیا ذاتشون اینجوریه، مدلشون اینه.. ما پای درددل تموم مردای دنیا ننشستیم که بدونیم تو دلشون چی میگذره..اصلا مردای دنیا نه، همین مردای ایران.. پس فکر نکنیم همشون درحال ظلم کردن به ما هستن... مردایی که صبح تا شب جون میکنن و کارگری میکنن که زن و بچشون چیزی کم نداشته باشن... نگیم همشون فلان و بیسارن..جمع نبندیم..انصاف نیست..ما حرفای اونارو نشنیدیم..

🖤

الان این آقای شما با زنش تو گناه و خیانت جایگاه برابر داره دیگه ماسمالی بردار نیست

بله و در رابطه نامشروع 

 ولی خب شانس داشته کسی در حموم روش قفل نکرده 😁

اینجوریاس ک آدم بدش میاد 

و اما در عالم رازیست ک جز به بهای خون فاش نگردد 
حرف آخرمو بزنم و برم بخوابم : هیچ زنی نمیاد از بَدی‌های خودش تعریف کنه، هیچ زنی نمیره همه‌جا جار بز ...

احسنت کاملا منطقی

چرخ گردون گردوروزی برمراد مانرفت* دائما یکسان نباشد حال دوران غم مخور*
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز