خب خودش کرده خودشم زندگیشو آبروشو به فنا داده
ولی ببین این آقا ک حکم شرعی حرام ابدی براش مهم بوده باید بدونه اگر سر مهریه با خانوم سابقش به اجبار توافق کنه و اون خانوم قلبا راضی نباشن گناهش کم نیس و حق الناسه شااااااید اون زنا رو خدا بگذره بگه توبه کردی گذشتم ولی حق الناس رو خدا نمیگذره بازی کثیفی ک الان خیلی از آقایون دارن سر زنها در میارن و تحت فشار میذارن تا مهریه رو ببخشه و طلاق بدن و متاسفانه باعث دید منفی به اسلاممیشن پس مهریه رو طوری ک خانوم سابقش راضی هست بپردازه امیدوارم زندگی خوبی رو شروع کنه و خوشبخت بشه ❤