به نظر من مردا بیشتر لو میرن ولی زنا کمتر... اما من به خاطر رشتم موردای خیلی زیادی دیدم و شنیدم
تو رشتههای دیگه، با افراد زیادی هم در ارتباطم که بهم ثابت شد خیانت زنا اگه بیشتر از مردا نباشه، کمتر هم نیست عزیزم.. فقط کمتر لو میرن.. بلانسبتِ خانومای گلی که اینجا هستن☺❤