من پیاز رو زیر میکنم بعدسم نمک و فلفا و زدچوبه میزنم سرخ میکنم.ببعد توش اب میریزم.بعذش عدس رو که قبلا خیسونده بودم میریزم توش.بعدم یکم پخت.رب رویا روغن تفت میدم تو طرف دیگه. یکمم سیر رنده شده از قبل دارم اونم باهاش تفت میدم بععد میریزم تو عدسی.بعدم یکم ابلیمو میریزم.سیب زمینی هم که خرد کرده بودم ریز کرده بودم میریزم توش تا کلا بپزن.همین. بعصیام تو عدسی عصاره قلم گاو میریزن فوقالعااااده میشع.