2777
2789

پیاز رو رنده میکنم و تفت میدم و زردچوبه رو سرخ میکنم . فلفل و نمک و پودر زیره میریزم . بعضیا هم رب گوجه سرخ شده و‌پودر لیمو یا ابلیمو میریزن

 « فقد ملئت بطونکم من الحرام و طبع علی قلوبکم شکم‌هایتان از حرام پر شده و بر قلب‌هایتان مُهر خورده است.»  امام حسین علیه السلام

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خب بعدش شما هم سيب زميني له شده  مي ريزيد؟


من نمیریزم ولی خیلیا سیب زمینی رو که با عدس پخته شده له یا رنده میکنن اضافه میکنن

 « فقد ملئت بطونکم من الحرام و طبع علی قلوبکم شکم‌هایتان از حرام پر شده و بر قلب‌هایتان مُهر خورده است.»  امام حسین علیه السلام
لطفا برا تاپيك هاي قبلم گزارش بزن


عزیزم ممکنه کاربریت معلق بشه

 « فقد ملئت بطونکم من الحرام و طبع علی قلوبکم شکم‌هایتان از حرام پر شده و بر قلب‌هایتان مُهر خورده است.»  امام حسین علیه السلام

من پیاز رو زیر میکنم بعدسم نمک و فلفا و زدچوبه میزنم سرخ میکنم.ببعد توش اب میریزم.بعذش عدس رو که قبلا خیسونده بودم میریزم توش.بعدم یکم پخت.رب رویا روغن تفت میدم تو طرف دیگه. یکمم سیر رنده شده از قبل دارم اونم باهاش تفت میدم بععد میریزم تو عدسی.بعدم یکم ابلیمو میریزم.سیب زمینی هم که خرد کرده بودم ریز کرده بودم میریزم توش تا کلا بپزن.همین. بعصیام تو عدسی عصاره قلم گاو میریزن فوقالعااااده میشع.

خداوندا دخترم سالم و صالح باشه در پناهت.همه منتظرا زودی نی نی دار شن الهی.

عدس رو میزارم بپزه خوب که پخت یه مقدار از عدس رو جدا میکنم و با گوشت کوب له میکنم و میریزمش تو قابلمه این کار رو واسه لعاب بیشترش انجام میدم. بعد روغن داغ میکنم و تره کوهی رو میریزم توش سریع زیر روغن رو میبندم که تره کوهیم نسوزه آخرشم میریزمش رو عدسی. تمام شد بسیار خوشمزه میشه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز