2777
2789
عنوان

کلومیفن😩

| مشاهده متن کامل بحث + 337 بازدید | 32 پست

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


نمیشه که روز اوله پریود اصلا تخمک گذاری صورت نگرفته ک سایزفولیکولوبهت نشون بدن؟؟؟

نمیدونم بخدا.

دکتر گفت روز اول پریود برو سونوگرافی بده اگه کیست نداشتی از شب سوم شروع کن کلومیفن بخور شبی دو عدد.

فبای آلاء ربکما تکذبان  پس کدامیک از نعمت های پروردگارتان را انکار می کنید؟سوره الرحمن۲۲ آبان ۹۸«از رحمت خدا نا امید نشوید؛ زیرا جز کافران کسی از رحمت خدا نا امید نیست.»سوره یوسف آیه ۸۷
روزاول سونو دادم سایزش ده بود تخمدان راستم. دو تا هم سایز هفت تخمدان چپم. امروز روز هشتم سیکلمه هیچ ...

احه اصلاامکان نداره😳😳اشتباه نمیکنی؟روز اول پریود اصلا فولیولی وجودنداره تورحم!!

.                             

من یکماه (ماه قبل)کلومیفن خوردم و اچ سی جی زدم، ولی باردار نشدم. رفتم پیش دکتر رضا نصر گفت کلومیفن خیلی تهاجمی عمل میکنه و احتمال چندقلویی و کیست و میبره بالا. گقت ۶ ماه متفورمین بخور فقط آگه باردار نشدی بیا. که من قرار گذاشتم ک از فروردین بخورم. ولی این ماه که هیچ دارویی نخوردم چندساعت پیش بیبی چکم با دو مارک متفاوت مثبت شد فردا میرم آز

مامانی که میخواست برای بار دوم مادر بشه لولی چند قدم به تولد ، تو 37 هفتگی دخترش پر کشید...
احه اصلاامکان نداره😳😳اشتباه نمیکنی؟روز اول پریود اصلا فولیولی وجودنداره تورحم!!

تو رحم که نه. تو تخمدانم بود. والا دکتر سونوگرافی گفت تو تخمدان راست یه فولیکول ده هست. چپ هم دو تا هفت.

من رفتم که ببینه کیست دارم یا نه که قرص رو برای اولین بار شروع کنم اینجوری تشخیص داد. تازه گفت فیبروم کوچولو هم داری. 

فبای آلاء ربکما تکذبان  پس کدامیک از نعمت های پروردگارتان را انکار می کنید؟سوره الرحمن۲۲ آبان ۹۸«از رحمت خدا نا امید نشوید؛ زیرا جز کافران کسی از رحمت خدا نا امید نیست.»سوره یوسف آیه ۸۷
احه اصلاامکان نداره😳😳اشتباه نمیکنی؟روز اول پریود اصلا فولیولی وجودنداره تورحم!!

چرا من همین ماه اولین روز پریودم رفتم سونو، فولی ۸ داشتم

مامانی که میخواست برای بار دوم مادر بشه لولی چند قدم به تولد ، تو 37 هفتگی دخترش پر کشید...
من یکماه (ماه قبل)کلومیفن خوردم و اچ سی جی زدم، ولی باردار نشدم. رفتم پیش دکتر رضا نصر گفت کلومیفن خ ...

یعنی با متفورمین؟؟؟؟

آخه من به متفورمین حساسیت دارم.😖 😭 😞 😥

فبای آلاء ربکما تکذبان  پس کدامیک از نعمت های پروردگارتان را انکار می کنید؟سوره الرحمن۲۲ آبان ۹۸«از رحمت خدا نا امید نشوید؛ زیرا جز کافران کسی از رحمت خدا نا امید نیست.»سوره یوسف آیه ۸۷

لتروزول خیلی بهتره کلومیفن

برا روز اول برات سونو نوشته ببینه کیست از ماه قبل داری یا نه ممکنه ازاد نشده باشن اخه اگه داشته باشی بعد بخوای بازم کلومیفن بخوری خطر داره رشد میکنه

ما آبادانیا   
یعنی با متفورمین؟؟؟؟ آخه من به متفورمین حساسیت دارم.😖 😭 😞 😥

نه دیگه اصلا متفورمین نخوردم من، بهمن کلومیفن و اچ سی جی مصرف کردم، باردار نشدم. آسفند همین ماه هیچ دارویی نخوردم بی بی چکم امروز مثبت شذه. قرار بود از فروردین متفورمین بخورم 

مامانی که میخواست برای بار دوم مادر بشه لولی چند قدم به تولد ، تو 37 هفتگی دخترش پر کشید...
لتروزول خیلی بهتره کلومیفن برا روز اول برات سونو نوشته ببینه کیست از ماه قبل داری یا نه ممکنه ازاد ...

بله دقیقا دکتر همینو گفت. منم مطمئن شدم کیست ندارم شروع کردم خوردم.

فبای آلاء ربکما تکذبان  پس کدامیک از نعمت های پروردگارتان را انکار می کنید؟سوره الرحمن۲۲ آبان ۹۸«از رحمت خدا نا امید نشوید؛ زیرا جز کافران کسی از رحمت خدا نا امید نیست.»سوره یوسف آیه ۸۷
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز