2777
2789
عنوان

بهم زور میگه 😢

2970 بازدید | 50 پست

نزدیک 2سال میشد که حتی تل کرام نداشتم منم واسه این که ارزش شو نداشت اصلا با شوهرم دعوا نکردم بخاطرش بعد از چند وقت خیلی اتفاقی قبول کرد که هم ت ل گ رام داشته باشم هم اینستا ولی به شرط اینکه عکس خودمو نزارم منم قبول کردم حالا چند شب پیش دیده من اریشگرمو لایک کردم گیر داده که پاکش کن منم گفتم من بچه نیستم که یه روز نصب کنم یه روز پاک کنم درضمن من کار اشتباهی نکردم !خلاصه که چندروز باهم سرد شده دیروزم با پسرم سرماخوده بودیم اومدیم خونه مامانم اصلا بهم زنگ نزده منم که زنگ زدم فقط حال پسرمو پرسید منم خیلی دلم گرفت بهش پی ام دادم یه کم حرف زدیم اخرشم چسبید به اینستا که تا پاک نکنی پاتو تو خونه نمیزاری منم گفتم بمیری پاک نمیکنم یه کار نکن برم عکسمو بزارم انوقت برات گرون تموم میشه .میدونین چی گفته 😢تورو با اون قیافه ت کی نگاه میکنه برو عکستو بزار با کلی فحش بد و توهین به قیافم 

حالا نمیدونم چیکار کنم اگر نیاد دنبالم مجبور میشم به خانوادم بگم از طرفی هم نمیخوام اینا بدونن چیکار کنم .بهش پیام بدم بیا حرف بزنیم میدونم که راضی نمیشه 

 خدایا لطفا مراقب **عزیزای دلم باش **

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


انثدر شوهرتون شکاکه،چرا بچه اوردید.ببخشید البته.ولی مردا رو قبل بچه اووردن اول تربیت میکنند بعد بچه میارند.ولی نزار بهت زور بگه زن و مرد حقوق برابر دارند.بمون حالشو بگیر 

دیگه حالا ک توهین کرده پاک کنی ک خیلی بده پرو میشه 

نمیگم غرور داشته باش ولی وقتی اخلاق گند شوهرتو میدونی نباید بهش بگی بمیری هم پاک نمیکنم 

اگه از اول با شوخی و خنده موضوع رو تموم میکردی حداقل احترامت سرجاش بود ولی الان هم‌ توهین کرده ک مطمئنم هیچ وقت یادت نمیره هم اینکه آخرم حرف شوهرت شده هم اینکه تهدیدت کرده ک نیا خونه 

خودش تو اینستا چجوریه ؟

تنها یک مرد قدرتمند از عهده یک زن قوی بر می آید ، یک مرد ضعیف خواهد گفت او یک زن پرمدعاست•••          آنچه باور داشته باشید تبدیل به واقعیت دنیای شما می‌شود . باورهای قدرتمند براحساس، اعمال و دستاوردهای شما تاثیر می گذارد، اگر گرفتار باورهای غلط ، ترس ، تردید و حقارت باشید، هیچ چیز نمیتواند به شما کمک کند••• قانون زندگی قانون باورهاست•••

من عقدم شوهرموخودش کشت تا تل واینستارو پاک کنم پاک نکردم که نکردم الان باقضیه کناراومده ولی شوهرخواهرشوهرم گفت نرو اونم گفت چشم حوصله ی دعواندارم

من خدارو اونجایی دیدم که برنامه های منو بهم میزد تا قشنگترشون کنه دورت بگردم خدا❤🌺

دوست عزیز حرف شما منطقی هست و مطمعنن خطایی هم انجام ندادید ولی بعضی افراد شکاک و بد دل هستند به همه چیز با دید منفی و بد نگاه میکنند ولی در مجموع به نظر من اصلا ارزش نداره به خاطر ت ل گ  ر ا م و اینستا به مشگل بخوری و میدونم که حرف زور میزنه ولی به خدا هم خانوادت و هرکسی حتی دادگاهم بری اولین چیزی که بهت میگه اینه که تو خجالت نمیکشی به خاطر ت ل گ  ر ام زندگیت به اینجا رسیده و .... ببخشید اگر نظرم رو رک گفتم

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز