2789
عنوان

عمل بینی

| مشاهده متن کامل بحث + 186 بازدید | 31 پست

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من پولشم داشتم نمیذاشتن پلیپ دارم توپلیپ نداری؟

پلیپ داشته باشی مگه چی میشع؟

من تنفسم مشکل داره شبا نمیتونم دهان بسته بخوابم

اگر آسان بود همه می توانستند انجامش دهند❤
پلیپ داشته باشی مگه چی میشع؟ من تنفسم مشکل داره شبا نمیتونم دهان بسته بخوابم

نفس نمیتونی بکشی از بینی من از بچگی از دهن نفس میکشم اونم باعث میشه ریه مشکل پیداکنه زیرچشم هم کبودمیشه فک کنم 

 
نفس نمیتونی بکشی از بینی من از بچگی از دهن نفس میکشم اونم باعث میشه ریه مشکل پیداکنه زیرچشم هم کبودم ...

میتونم از بینی ولی نفس کم میارم شبا ناخودآگاه از دهان تنفس میکنم 

اگر آسان بود همه می توانستند انجامش دهند❤
میتونم از بینی ولی نفس کم میارم شبا ناخودآگاه از دهان تنفس میکنم 

ن خب اون پلیپ نیس

بیشتردوستام عمل کردن بعضیاشون بدشدن عمل نمیکردن بهترازاون بود پیش دکترخوب برو من دماغم کوچیکه میترسم برم پشیمون شم 

 
ن خب اون پلیپ نیس بیشتردوستام عمل کردن بعضیاشون بدشدن عمل نمیکردن بهترازاون بود پیش دکترخوب برو من ...

دیدی عکس بینیمو . تغییر میکنم؟

میترسم بد بشم

اگر آسان بود همه می توانستند انجامش دهند❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز