2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


از ناراحتی نمیدونم باید چکار کنم الان دو ماه میگدره اما هنوز عین روز اول ناراحتم .همیشه تکون میخورد خیلی هم تکون میخورد یهو تکون نخورد و رفتم سونو گفتن قلبش ایستاده و هیچ علتی براش مشخص نشد

بدون هیچ دلیلی؟

اره یه دفعه شد همه چیزش خوب بود سالمه سالم . دکترم گت نیازی به ازمایش نیست ولی دکترمو عوض کردم پیش یه دکتر دیگه رفتم اون کلی برام ازمایش نوشت فهمیدم مشکل انعقادی دارم احتمالا از اون بوده

مسیحا اسم پسرمه قراره خیلی زود بیاد تو دل مامانیش  
کی اینجوری شدی؟ علتش رو فهمیدی؟ ازمایش دادی بعدش؟

هیچ علتی نداشت ۲ ماه شده الان نه گفتن اگر بخای ازمایش ژنتیک باید انجام بدید ک بفرستیم خارج فقط هم ممکنه دو درصد مشخص بشه

از ناراحتی نمیدونم باید چکار کنم الان دو ماه میگدره اما هنوز عین روز اول ناراحتم .همیشه تکون میخورد ...

عین مامان من

نگران نباش یه دونه عین من خدا بهت میده، زود زود

آنچه دلم خواست نه آن ميشود ... هرچه خدا خواست همان ميشود...
اره یه دفعه شد همه چیزش خوب بود سالمه سالم . دکترم گت نیازی به ازمایش نیست ولی دکترمو عوض کردم پیش ی ...

ابشالا زود دامنت سبز شه . احیانا دکتر اولت ازونا نبوده ک زود ادنو بیرون میکنه؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز