2777
2789
عنوان

خرید جهیزیه

546 بازدید | 50 پست

دخترم ۱۴ سالشه بنظر شما با این وضع مملکت کم کم شروع کنم به خرید یا نه برای ۵ یا ۶ ساله دیگه قدیمی نمیشه  دوست ندارم اون زمان هول هولکی و اشعال خرید کنم

میشه برای سر وسامون گرفتنه داداشم دعا کنید خیلی اوضاش قاراش میشه

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


وا چه عجله ای داری...از الان نکن تو ذهن دخترت که این جهیزیته باید شوهر کنی...یه حساب براش باز کن که سود هم بهش تعلق بگیره همون پول رو براش بزار توش

جانی و جهانی ..ای دل و جانم همه تو..

تو ذهن دخترت بکن که انشاالله بزرگ میشی خانم دکتر میشی نمیدونم مهندس میشی میری سر کار انشاالله ....با این طرز فکر بزرگش کن به جایی میرسه خودش انشاالله همه چی میخره

جانی و جهانی ..ای دل و جانم همه تو..
پول بذار کنار از الان چه جهازی

این پولا که هر روز داره ارزشش کمتر میشه اگه پارسال با ۱۵۰ میتونستی یه اتو بخری الان جنسنه بدرد نخورش شده ۲۰۰ به بالا

میشه برای سر وسامون گرفتنه داداشم دعا کنید خیلی اوضاش قاراش میشه

اگه پول داری طلای بدون اجرت بخر 

صددرصد چن سال دیگه دوبرابرمیشه

میتونی بفروشی جهیزیه بخری

خدایاماراآن ده که آن به،ومگذارمارابه که ومه!!!🌺به فرموده حضرت آقا:دربیت المقدس نماز خواهیم خواند.ان شالله به زودی🌺🤲

جهيزيه خوب نيست جلو جلو بگيرى

يعنى ميخواى ١٩ سالگى شوهرش بدى 😢

مربى بدنسازى بين المللى / 2 کیلو افزايش وزن - ٨ كيلو كاهش وزن - در ماه (اصولى و سالم).و ناگهان در يك بعد از ظهر زمستانى وقتى كنارم آرام خوابيده بودى به ياد آوردم روزهاى رفتنت را، انگار درد مشت هايى كه آن روزها به ديوار مى زدم را تازه حس كردم، به تو نگاه كردم و به دستهايم... (متن واقعيه كپى نشه 🌹)

نکنیا. اینجوری یکبار الان جاهاز می خری یکبار اون موقع که می خواد ازدواج کنه. روزه به روز داره همه چیز جدیدتر میشه .اون م وقع دیگه همه چیزش قدیمیه تازه پول هم دادی میگن جهاز قدیمی آورده

بیا حالا قهوش با من شکلاتش هم با تو
تو ذهن دخترت بکن که انشاالله بزرگ میشی خانم دکتر میشی نمیدونم مهندس میشی میری سر کار انشاالله ....با ...

ببخشیدا الان تو مدرسه دخترم حتی از رشته تجربی صحبتم نمی کنن میگن این رشته اونقدر  خواهان داره و رقابته که امیدی به قبولی نیست الان میگن فقط فنی حرفه ای این حرف مشاور و مدیر مدرسه س

میشه برای سر وسامون گرفتنه داداشم دعا کنید خیلی اوضاش قاراش میشه
این پولا که هر روز داره ارزشش کمتر میشه اگه پارسال با ۱۵۰ میتونستی یه اتو بخری الان جنسنه بدرد نخورش ...

خب خوده پولو نذار سرمایه گذاری کن

لطفا ی صلوات بفرستین برای باز شدن گره های زندگیم🙏

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792