2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


قالبت پلاستیکیه? بزار تواب گرم بعده پنج دقیقه رو ظرفت برش گردون

پلاستیکی و سلیکونی فلزی شیشه ای همه امتحان کردم اینطور نميشه چرب کردم تو آب گرم گذاشتم طرف خیس کردم فریزر گذاشتم  بعد ژله ریختم خلاصه همه راه ها رفتم همش فک میکنم به قلقی داره من بلد نیستم😔

انشالله به زودی زود نی نی دار بشی  برات دعا میکنم امضات خوندم♥

مرسی عزیزم خیلی ممنون ایشالله شماهم هرچی حاجت دارین براورده شه❤

.                             

پلاستیکی و سلیکونی فلزی شیشه ای همه امتحان کردم اینطور نميشه چرب کردم تو آب گرم گذاشتم طرف خیس کردم ...

شاید آب زیاد میبندی تو ژله.... یه لیوان آب جوش با کمتر از یه لیوان آب سرد خیلی سفت تر میشه و راحتتر درمیاد... قالب سیلیکونی هم از همه بهتره به نظرم....

بله

ژله رو با یه لیوان آب جوش حل میکنی بعد یه لیوان بستنی رو میزاری آب بشه درحدی که روان بشه بسه و به ژله اضافه میکنی میریزی تو قالبت البته حواست باشه ژله زیاد داغ نباشه اگ داغ باشه و بستنی رو اضافه کنی میبره بستنیت 

کاش یاد بگیریم واسه خالی کردن خودمون دیگرانو لبریز نکنیم .مشت ناراحتیامونو تو دهن کسی که مقصر نیست نزنیم 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792