2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

قالبت پلاستیکیه? بزار تواب گرم بعده پنج دقیقه رو ظرفت برش گردون

پلاستیکی و سلیکونی فلزی شیشه ای همه امتحان کردم اینطور نميشه چرب کردم تو آب گرم گذاشتم طرف خیس کردم فریزر گذاشتم  بعد ژله ریختم خلاصه همه راه ها رفتم همش فک میکنم به قلقی داره من بلد نیستم😔

انشالله به زودی زود نی نی دار بشی  برات دعا میکنم امضات خوندم♥

مرسی عزیزم خیلی ممنون ایشالله شماهم هرچی حاجت دارین براورده شه❤

.                             

پلاستیکی و سلیکونی فلزی شیشه ای همه امتحان کردم اینطور نميشه چرب کردم تو آب گرم گذاشتم طرف خیس کردم ...

شاید آب زیاد میبندی تو ژله.... یه لیوان آب جوش با کمتر از یه لیوان آب سرد خیلی سفت تر میشه و راحتتر درمیاد... قالب سیلیکونی هم از همه بهتره به نظرم....

بله

ژله رو با یه لیوان آب جوش حل میکنی بعد یه لیوان بستنی رو میزاری آب بشه درحدی که روان بشه بسه و به ژله اضافه میکنی میریزی تو قالبت البته حواست باشه ژله زیاد داغ نباشه اگ داغ باشه و بستنی رو اضافه کنی میبره بستنیت 

کاش یاد بگیریم واسه خالی کردن خودمون دیگرانو لبریز نکنیم .مشت ناراحتیامونو تو دهن کسی که مقصر نیست نزنیم 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

کیا مثل منن

moonlight_a | 49 ثانیه پیش

پستان سوم

fati68 | 46 ثانیه پیش
2791
2779
2792