2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

قالبت پلاستیکیه? بزار تواب گرم بعده پنج دقیقه رو ظرفت برش گردون

پلاستیکی و سلیکونی فلزی شیشه ای همه امتحان کردم اینطور نميشه چرب کردم تو آب گرم گذاشتم طرف خیس کردم فریزر گذاشتم  بعد ژله ریختم خلاصه همه راه ها رفتم همش فک میکنم به قلقی داره من بلد نیستم😔

انشالله به زودی زود نی نی دار بشی  برات دعا میکنم امضات خوندم♥

مرسی عزیزم خیلی ممنون ایشالله شماهم هرچی حاجت دارین براورده شه❤

.                             

پلاستیکی و سلیکونی فلزی شیشه ای همه امتحان کردم اینطور نميشه چرب کردم تو آب گرم گذاشتم طرف خیس کردم ...

شاید آب زیاد میبندی تو ژله.... یه لیوان آب جوش با کمتر از یه لیوان آب سرد خیلی سفت تر میشه و راحتتر درمیاد... قالب سیلیکونی هم از همه بهتره به نظرم....

بله

ژله رو با یه لیوان آب جوش حل میکنی بعد یه لیوان بستنی رو میزاری آب بشه درحدی که روان بشه بسه و به ژله اضافه میکنی میریزی تو قالبت البته حواست باشه ژله زیاد داغ نباشه اگ داغ باشه و بستنی رو اضافه کنی میبره بستنیت 

کاش یاد بگیریم واسه خالی کردن خودمون دیگرانو لبریز نکنیم .مشت ناراحتیامونو تو دهن کسی که مقصر نیست نزنیم 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

کیا مثل منن

moonlight_a | 57 ثانیه پیش

پستان سوم

fati68 | 54 ثانیه پیش
2791
2779
2792