2777
2789
عنوان

ازدواج و ...

219 بازدید | 39 پست

خانما تو این شرایط ,ازدواج رو چجوری تفسیر میکنید؟!

ایا ازدواج با کسی که فعلا خونه و ماشین نداره ولی کار ثابت داره درسته؟!

راضیم به هرچی اتفاق افتاد ,اگر خوب بود زندگیمو قشنگ کرد ;) اگر بد بود منو ساخت    

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اگه خونه در حدی که بتونه یه جای متسط رهن کنه داشته باشه خوبه

کارشم بستگی داره درامدش چقدر باشه 

   تو عاشق نبودی که دردودل عاشقا رو بفهمی💕           تو بارون نموندی که دلگیریه این هوارو بفهمی💓              تو گریه نکردی برای کسی تا بدونی چی میگم💞                 دلت تنگ نبوده ، میخندی تا از حس دلتنگی میگم💔            تو تنها نموندی تا حال دل بیقرارو بفهمی💓                      عزیزت نرفته که تشویش سوت قطارو بفهمی💗                  تو از دست ندادی بفهمی چیه ترسه از دست دادن💖            جای من نبودی بدونی چیه فرقِ بین تو و من🖤                                                                                                    اونجا که یه دختر میگه "تو قول داده بودی"                  قابلیت اینو داره که عرش خدارو بلرزونه🖤                                                                                                                                                       

بله دذسته اگر آدم باشد

همه که از اول خونه و ... ندارن مهم اینه که آدم باشه صبور باشه بد دل نباشه از این مردهای دهه چهل نباشه که لباس زنش رو هم باید خودش تعیین کنه 

با تلاش میشه به پول رسید ولی با هیچ تلاشی نمیشه مرد مستبد و مغرور را آدم کرد 

بله  مگه همه از اول همه چی دارن مهم کاره

درسته پدرای ما هم از صفر شروع کردن ولی الان دیگه اون دوره زمونا نیست نمیشه

راضیم به هرچی اتفاق افتاد ,اگر خوب بود زندگیمو قشنگ کرد ;) اگر بد بود منو ساخت    
حقوقش چقدره؟ کدوم شهرید؟ پس انداز داره؟ خانواده اش حمایتش میکنن؟

نمیدونم حقوقش چقدره نپرسیدم !ولی کارمند بانکه .تهرانیم .ولی تا جایی که گفتع و میدونم میخواست یه ماشین در حد 30تومن بخره فکر کنم سرمایش 30تومنه!

راضیم به هرچی اتفاق افتاد ,اگر خوب بود زندگیمو قشنگ کرد ;) اگر بد بود منو ساخت    
درسته پدرای ما هم از صفر شروع کردن ولی الان دیگه اون دوره زمونا نیست نمیشه

ما خودمون هم از صفر شروع کردیم 


خدایا شکرت ، خدایاااا عاشقتممممممم ، خدایا مرسی که همیشه کنارمی ، آخه دیگه چی میخوام من 😍😍😍

اخلاق داشته باشه کار داشته باشه درست باشه کافیه من شوهر خالم خونه داره ولی اخلاق نداره خونه حالمو کرده تو شیشه خالم هر روز آرزوی مرگشو داره درحالی که ۳سال هم نیست ازدواج کردن این زندگی فایده نداره خونه داره ماشین داره یه زره اخلاق نداره

تو رو خدا واسه سلامتی مادرم دعا کنید به دعاتون نیاز داره 😘😘😘هر کسی دعا کرد خدا عزیز هاشو براش نگه داره 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز