2789
عنوان

مرگ

| مشاهده متن کامل بحث + 498 بازدید | 37 پست

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

شما مشکلی ندارید فقط گفتی شوهرتون ميره خونه مرد مطلقه و شما رو بیرون نمیبره و این حرفا

مشکل دیگه هست که نميدونيم؟

سلام دوستان نی نی یار زحمت کشید منو ترکوند منم با کاربری جدیدم اومدم چون دلم تنگ شده بود نمیدونستم جواب بعضيارو ندم برگشتم😊😊😊

اوایل بارداری همش دعا میکردم بچم دختر باشه، باهم لباس ست کنیم، باهم برقصیم ولی پسر شد و الان خیلی خوشحالم که پسره چون اینجوری شاید کمتر درد بکشه، حداقل خیالم راحته شبها با گریه نمیخوابه

خوب بگو مشکلت چیه اگه نمیخوای بگی پس چراتاپیک زدی‌

کاش میشد گفت از کدومش بگم خواهر از غرورم، از شکستم، از صدای که شنیده نمیشه از عصبانیتم از دست خودم، شوهرم، خانوادم از وضعیت حالم از کدومش بگم

خب چراهمچين ارزويى داريد ميشه بگيدتا حدامكان كمكتون كنيم؟؟

کاش میتونستم راحت حرف بزنم بدون ترس از قضاوت شدن حتی دلداری هم نمیخوام فقط کاش کسی بود که من میگفتم، میگفتم و اون فقط میشنید

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز