2777
2789
عنوان

مرگ

498 بازدید | 37 پست

کاش مردن دست خود آدم بود، کاش برای زنده موندن خودش تصمیم گیرنده بود.

همه میگن برای سلامتی بچم دعا کنید ولی من میگم لطفا برای مردن من و این بچه سر زایمان دعا کنید.

خواهش میکنم زود قضاوتم نکنید یه ثانیه به این فکر کنید چرا باید یه انسان آرزوی مردن خودشو بچشو داشته باشه

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

😔😔😔 عزيزم نگووو اينو خدا كفرش ميگيره اروم باش خدا خودش كمكت ميكنه

9/9/99بهترین اتفاق زندگیم افتاد....😍😍❤❤خداایا مواظب هدیه قشنگی  که دادی باش خدا جونم همیشه همه جا بیادتم خیلی دوستت دارم شاکرررررتم❤❤

انشالله خدا گره گشای مشکلت باشه و بهت صبر و آرامش بده

   دعای مادرا عجیب گیراست... یادته همیشه میگفتی الاهی پیر شی مامان... چه زود مستجاب شد... از وقتی رفتی یه شبه پیر شدم مامانم😭😭😭😭                  
😔😔😔 عزيزم نگووو اينو خدا كفرش ميگيره اروم باش خدا خودش كمكت ميكنه

هیچی کمک نمیکنه وگرنه از دیشب در حال التماسم که دیگه نمیخوام نفس بکشم ولی هنوز هستم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

آندومتریوز

mmarrrr000 | 8 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز